טוב, האייטם הבא נע בין קריפי למאוד משעשע ופתוח. כוכבי "חתונה ממבט ראשון" מאי שכטר ומשה יחזקאל, בין הזוגות הבולטים של הריאליטי, חשפו השבוע כי הם נמצאים בהריון וצפויים להפוך לראשונה להורים טריים, בפוסט מרגש במיוחד שהעלתה שכטר לחשבון האינסטגרם שלה.

מאי שכטר ומשה יחזקאל מכריזים על הריון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאי שכטר ומשה יחזקאל מכריזים על הריון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

שכטר ההריונית שיתפה הבוקר (שלישי) כי אתמול היא צפתה במהדורת החדשות, ותוך כדי שצפתה בכתב הצבאי ניר דבורי, השד שלה הפריש חלב. "אני יושבת מול הטלוויזיה רואה חדשות, וניר דבורי על המסך, ולפתע אני מרגישה הפרשה מהשד שלי, פשוט יוצא חלב, לא ברור לי המנגנון האוקסיטוצין אצלי, אבל כנראה שיש לי משיכה עודפת לקירחים. אני חושבת נירצ'וק שזאת אמורה להיות ממש מחמאה עבורך, אבל נראה איך אני אמשיך להגיב ליתר כתבי החדשות. לא, אני בוכה, בוכה", אמרה שכטר למצלמה בפתיחות וכתבה: "בוקר טוב ליידיז, קושמרו איז אוברייטד ניר איז אין דה האוס". למי שלא מעודכן , מראה התינוק או משיכה משחררים את הורמון האוקסיטוצין שיוצר את רפלקס החלב בשדיים. 

מאי שכטר בתקרית המשעשעת על ניר דבורי (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

אין ספק שמדובר בסרטון קורע במיוחד. רק נזכיר ששכטר הצטרפה לאחרונה לגל הבייבי בום ששוטף את הביצה מכיוון משתתפות "חתונה ממבט ראשון". הגר משה חשפה כבר לפני מספר שבועות כי היא ובעלה, ניר פור, עתידים להפוך בפעם השניה בחייהם להורים. אחריה, היתה זו דנית ליבנת שחשפה כי היא מצפה לבת בכורה וזמן קצר אחר כך שכטר עצמה חשפה את ההריון המרגש. רק אתמול (שני) אגב, מתמודדת העונה השלישית של הריאליטי, רוני לוי, פרסמה את ההריון השני שלה גם היא היא.

רוני לוי מכריזה על הריון (צילום: רחל פרידמן)
רוני לוי מכריזה על הריון (צילום: רחל פרידמן)