בן אפלק וג'ניפר גארנר היו פעם אחד הזוגות החזקים והבולטים בהוליווד. אלא שמתישהו בדרך בשנת 2015, החליט אפלק שזה יהיה רעיון טוב לנהל רומן עם לא אחרת מאשר האומנת של ילדיהם, בפרשה שהתפוצצה ברחבי העולם ועוררה סערה גדולה. השניים כמובן נפרדו מאז והמשיכו כל אחד בחייו, שהכוכב הענק כבר הספיק לעשות מאז את קאמבק המאה לג'ניפר לופז ולהתחתן איתה בשנת 2022. גארנר ואפלק אמנם כבר ממש לא ביחד, אבל הזוג לשעבר חולק שלושה ילדים יחד: וילוט בת ה-18, סרפינה בת ה-14 וסמואל בן ה-11.

בן אפלק וג'ניפר גארנר בתקופה יפה יותר (צילום: Christopher Polk.GettyImages)
בן אפלק וג'ניפר גארנר בתקופה יפה יותר (צילום: Christopher Polk.GettyImages)

כעת, בתו הבכורה של אפלק עולה לכותרות ואתם מוזמנים לנחש לב מדוע, כי גם היא מצטרפת לשורה של כוכבים (היא ממש עוד לא כוכבת, אבל אנחנו ניתן לה את הספק), שמראים תמיכה חד צדדית בפלסטינים. בסיבוב קניות שערכה אתמול (רביעי), נצפתה וילוט יחד עם אמה גארנר כשהיא לובשת טי-שרט שחורה ועליה אבטיח בצורת מפת ישראל. האבטיח, הפך לפרי המזוהה עם העם הפלסטיני בגלל הצבעים שלו ועל פי האתר ממנו נרכש, כל הרווחים מהקניה של החולצה יועברו לסיוע למען עזה. אפלק וגארנר לא הגיבו לפפראצי של בתם שעורר סערה ולא הראו בעצמם תמיכה בצד כלשהו, אבל אנחנו נזכור לך את זה לנצח וילוט. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Backgrid‎‏ (@‏‎backgrid_usa‎‏)‎‏

התקרית האחרונה אמנם לא מצביעה על אנטישמיות או סלידה מיהודים, למרות שהחולצה אותה לבשה וילוט, מראה את מפת ישראל כשהיא כולה מכוסה בצבעי פלסטין, אולם היא כן מצטרפת לשורה של תקריות מקוממות, כשהאחרונה מביניהן התפוצצה אתמול, לאחר ששחקן ה-NBA קיירי אירווינג דרש שאוהדים ביציע יסירו דגלים בהם כתוב שהם יהודים גאים ודרישתו נענתה בחיוב על ידי האבטחה במקום.

קיירי אירווינג (צילום: AFP)
קיירי אירווינג (צילום: AFP)