בן אפלק וג'ניפר לופז הם אולי אחד הזוגות הכי מפורסמים בעולם, עם מערכת יחסים שידעה עליות ויותר מדי מורדות. הזוגיות המתוקשרת של השניים החלה כבר בתחילת שנות ה-2000 המוקדמות עם אירוסין מפורסמים, לאחריהן אף נפרד הזוג שעשה קאמבק 20 שנה מאוחר יותר, כשהם מספקים לכל המעריצים את הסוף מהאגדות לו ייחלו מהרגע הראשון.

בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)
בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)

אולם, אם יש משהו אחד שהפאוור קאפל הזה ממש טוב בו, זה כנראה חוסר היכולת שלהם להסתיר את רגשותיהם, גם אם הם נמצאים בציבור ולעיני כל המצלמות. השניים נתפסו בתחילת חודש אוקטובר האחרון במהלך נסיעה כשהם מנהלים וויכוח די סוער, כאילו הם לא שניים מהאנשים הכי מצולמים ומסוקרים בעולם. עוד לפני כן, נתפסה ג'יי לו בעדשת המצלמה בטקס הגראמי האחרון שנערך בחודש פברואר כשהיא נוזפת באפלק שנראה די משועמם מהאירוע החשוב.

כעת, כיאה לזוג, השניים נתפסו בסיטואציה חדשה שהותירה את TMI חסרי מילים. בסרטון פפראצי שצולם ביום שלישי, נצפו השחקן והזמרת יוצאים מערב של דייט באחת המסעדות היוקרתיות באל איי. כשהגיעו לרכבם, חיכה לזוג עדר של צלמים וגם קבוצת מעריצות שהשתגעה לנוכח באטמן הכריזמטי. השחקן נהג בג'נטלמניות מוחלטת כשפתח לזוגתו את הרכב, אולם שניסע בעצמו להכנס לכיסא הנהג, קפצה עליו חבורת הבנות הנרגשת וזה הספיק לג'יי לו כדי לצרוח להן מהחלון: "תתרחקו, כלבות".

הזמרת, שלקחה את הסיטואציה בהומור מוחלט, צחקה בשניה שלאחר מכן ואף חיבקה חבר שהיה נוכח בסיטואציה, אבל ככל הנראה לא לקחה בחשבון שכל האירוע מצולם מכל כיוון והסרטון הפך לויראלי בשניות. תודה לך על עוד רגע אייקוני שיישאר באינטרנט לנצח ג'יי לו. 

ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום: 	Matt Winkelmeyer / Staff)
ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום: Matt Winkelmeyer / Staff)