זוכת "האח הגדול", יובל מעתוק, הגיעה לראיון בלעדי בפודקאסט של TMI "פולואו יו", בהנחיית מיקי לוין ואביחי קרבצ'יק. בחלקו השני של הפודקאסט, מדברת מעתוק על הרגע בו יצאה מראיון עם סתיו קצין והרגישה חרטה עמוקה כשהורידה מעצמה על מנת שקצין תרגיש טוב עם עצמה, מספרת בפתיחות האופיינית לה על הרצון העמוק לאהבה בחייה וחושפת באומץ את הקשיים עמם היא מתמודדת מאז יצאה מבית "האח הגדול".

יובל מעתוק על תחושת הלבד שהגיעה אחרי הריאליטי (צילום :מעריב)

"אני חושבת שעכשיו אני מתמודדת עם מה שעברתי, כי אין יותר חממה ואין יותר "האח הגדול" ועכשיו זה החיים האמיתיים, ועכשיו זה בעצם הזמן לטפל. כל הזמן אני מקבלת אהבה, תקשיבו איזה עם אנחנו, עוצרים אותי ברחוב ונותנים לי אהבה, ובסוף אני מגיעה לבית ריק. אז עוד לא דיברתי על זהו ופתחתי על זה, אבל רגעי השבירה שלי זה לקבל כל היום אהבה בחוץ ואז לחזור לבית ריק", גוללה מעתוק את חייה מאז יצאה בתור הזוכה הגדולה של העונה".

יובל מעתוק בשמלה של דרור קונטנטו (צילום: יחצ)
יובל מעתוק בשמלה של דרור קונטנטו (צילום: יחצ)

בהמשך, מדברת הזוכה הגדולה על הצלקות שהותיר בה גבר עמו יצאה, ומדוע לא היתה מוכנה לחשוף את הסיפור כשהיתה בתוך הבית המפורסם: "פתחתי שני סיפורים קשים – סיפרתי באח על גברים שהתעללו לי, אבל היו שני גברים – גבר אחד שצילם אותי בעירום ועוד סיפור שאותו גבר נכנס אלי הביתה וביקש שאני אעשה דברים לחבר שלו. אני בעצם פתחתי את זה אחרי האח, לא רציתי לפתוח את זה באח. ידעתי שהרבה אנשים יבינו אותי, אבל אני רציתי שתכירו אותי ככה. לא רציתי שירחמו עלי או משהו. אבל אני אמרתי שמבחינתי – אני את הגבר הזה ניצחתי. אותו ספציפית ניצחתי כי זה היה ממש לפני האח הגדול, היה לי ממש חשוב לנצח. יצאתי מהאח, קיבלתי כוח ואמרתי 'אני לא יכולה לשקר יותר את ההורים שלי'. רציתי שהם ידעו שרוב הפעמים שדיברתי איתם בתל אביב, אז בצד השני של הטלפון בכיתי, כי זה משהו מאוד מאוד קשה.

יובל מעתוק (צילום: מערכת TMI)
יובל מעתוק (צילום: מערכת TMI)

בשיחה שנמשכת, חושפת מעתוק שהיא עדיין לא מוכנה להגיע למקומות אינטימיים עם גברים ("כבר 8 חודשים שלא הייתי באינטרקציה עם גבר"), מרגישה שהגיע הרגע לטפל בפצעים הפתוחים שהותירו בה הגברים ההרסניים שנכנסו לחייה, שוקלת לחזור לריאליטי נוסף אם יציעו לה ומדברת על הסכסוך הקיים, או לא קיים עם ספיר בורגיל שהשתתפה איתה בריאליטי ("את בחממה שנקראת האח הגדול. שאת יוצאת מהחממה הזאת, זה לא אותו דבר. יש דיירים שאני בקשר איתם ויש דיירים שאני פחות בקשר איתם").
צפו בחלק השני של הפודקאסט "פולואו יו" עם יובל מעתוק. 

יובל מעתוק (צילום: ניר פקין)
יובל מעתוק (צילום: ניר פקין)