- ליאורה תהתה מיהו אותו בן זוג אלמוני ש"העיף אותי מהמיטה ב־7 באוקטובר", שעליו סיפרה ח"כ גלית דיסטל אטבריאן בראיון לליאור קינן בערוץ 13. והנה הממצאים: מדובר בבחור בשם זאב פרנק בק, 57, חרדי לשעבר מבני ברק, שחזר בשאלה והפך לשמאלני קיצוני. פרנק בק סירב להגיב.

- השופטת בדימוס ויו״ר אגודת הידידים של הקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה, מיכל רובינשטיין שמגר, אלמנתו של השופט מאיר שמגר ז"ל שנפטר לפני כארבע שנים בגיל 94, נראית לאחרונה בחברתו של ד״ר רפי בנבנישתי, 87, כלכלן, עובד הבנק העולמי לשעבר, שהיה יועץ כלכלי לשמעון פרס ז״ל ולבייגה שוחט יבדל״א.

רובינשטיין שמגר, אהבת נעוריי?
״אני רק רוצה להעמיד דברים על דיוקם. הכרנו בתקופה שהייתי סטודנטית למשפטים בירושלים, אותו ואת משפחתו. היינו בידידות כל השנים האלה. אחרי שהתאלמנו שנינו, חזר הקשר ונפגשנו״.

מיכל רובינשטיין-שמגר  (צילום: יעל צור)
מיכל רובינשטיין-שמגר  (צילום: יעל צור)

- אחרי ששלמה ארצי הקדיש לענק הזמר שמעון ישראלי כמה מילים בטורו הקבוע וסיפר שבזכותו הוא החליט להיות זמר, ושלפני מספר שנים הוא ראה הופעה שלו "באיזה פרדס", ליאורה יצאה לבדוק וגילתה כי מדובר בפרדס רבינוביץ, על שמו של אחד מגיבורי הפלמ"ח, שמשון רבינוביץ ז"ל ("סמוך הקטן"). במקום נפתח לאחרונה שוק איכרים עם ירקות ופירות מהנגב המערבי, הדרום והצפון, בשם "השוק החקלא"י".

עו"ד שמואל רביב רבינוביץ, בנו של שמשון ז"ל. שני ענקי זמר בפרדס אחד?
״עם שמעון ישראלי ושלמה ארצי הכל נכון. אותי לא צריך להזכיר. את שוק האיכרים המדהים ב׳פרדס רבינוביץ׳, על גבול ראשון-נס ציונה - אפשר״.

שמעון ישראלי בפרדס רבינוביץ' (צילום: פרטי)
שמעון ישראלי בפרדס רבינוביץ' (צילום: פרטי)

- בשנת 2013 פרש דניס דסיאטניק, לוחם לשעבר ביחידת המסתערבים ויחידת יס"ם של משטרת מחוז ת"א, חצה את הקווים והחל לעבוד כשומר הראש של היעד המשטרתי מספר אחת דאז, העבריין עמיר מולנר. לאחר מכן, כשפרצה מלחמת אוקראינה־רוסיה, הוא הצטרף לצבא אוקראינה כמדריך יחידות קומנדו ונלחם בצבא הרוסי. הוא הקים שם בהתנדבות יחידת קומנדו וכמעט איבד עין במלחמה עם הרוסים. עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל הוא החל ללמד צעירים ישראלים איך להביס מחבלים חמושים. "ראיתי את הסרטונים מהשבת השחורה ומיד התחלתי להקים כוח מתנדבים שימנע את הטבח הבא", סיפר בראיון לשמעון איפרגן במאקו.

עמיר מולנר (צילום: אוליבייר פיטוסי, פלאש 90)
עמיר מולנר (צילום: אוליבייר פיטוסי, פלאש 90)