העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" לא מפסיקה לייצר כותרות גם חודשים לאחר שהסתיימה, עם גל פרידות בלתי פוסק אליו מצטרפים כעת יואנה בויב ותומר בדוג. אחד הזוגות היציבים ביותר שיצאו מהעונה, חווה על פי שמועות משבר במערכת היחסים בחודש האחרון וכעת, מפרסם העיתונאי ערן סויסה כי השניים נפרדו באופן סופי. הזוג הכיר לפני כשנה במסגרת צילומי התכנית ולמרות שההתחלה לא היתה נראית מבטיחה, לאט לאט פיתחו השניים מערכת יחסים צמודה מאוד שכללה מגורים משותפים. רק לפני כשלושה שבועות ניסו לשדר עסקים כרגיל, כשבצל השמועות, פרסמה יואנה סטורי של השניים צופים בטלויזיה בסלון תחת הכיתוב: "מתעסקים במה שחשוב". כעת כאמור, השניים נפרדו באופן רשמי.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

תומר ויואנה, ''חתונה ממבט בראשון'' (צילום: צילום מסך)
תומר ויואנה, ''חתונה ממבט בראשון'' (צילום: צילום מסך)

הפרידה המצערת, מגיעה לאחר שרשרת פרידות של הזוגות מהעונה הנוכחית של ריאליטי החתונות המצליח. בחודש נובמבר האחרון, נפרדו יוסי עזרא וחן דריקס לאחר 10 חודשי זוגיות ומגורים משותפים. מספר ימים לאחר מכן נודע כי גם טל רואה ורון שוורץ החליטו לסיים את מערכת היחסים שלהם. בסטורי שהעלתה רואה לחשבון האינסטגרם שלה, התייחסה לפרידה כשכתבה: "אין לי זכות להתלונן. ההתמודדות שלי כאין וכאפס לעומת הרבה אנשים סביבי, סביבנו. משתדלת לשמור על אנרגיות חיוביות ולהפיץ אור".

יוסי עזרא, חן דריקס (צילום: עידו נחליאלי)
יוסי עזרא, חן דריקס (צילום: עידו נחליאלי)

למרות גל הפרידות המצער, מתמודדי העונות הקודמות של "חתונמי", דווקא מספקים חדשות טובות מאוד, עם גל הריונות מתמשך שנחשף לאחרונה. ניר פור והגר משה, מהמתמודדים הבולטים ביותר שיצאו מהפורמט, הודיעו על הריון שני ומשמח במיוחד, לאחריהם גם דנית ליבנת הודיעה כי היא בהריון עם בת בכורה, בהמשך הודיעו מאי שכטר ומשה יחזקאל כי הם עתידים להפוך להורים ורק בשבוע שעבר חשפה רוני לוי כי היא בהריון שני לה ולבעלה אופיר.

מאי שכטר ומשה יחזקאל מכריזים על הריון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאי שכטר ומשה יחזקאל מכריזים על הריון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)