כוכב "האח הגדול", גיא איתן, שאוהב לעשות הטרלות משעשעות נגד כל מי שיוצא נגד המדינה וחיילי צה״ל, חטף הפעם מכיוון לא צפוי. איתן, שזעם כמו רבים מאזרחי ישראל על חבר הכנסת עופר כסיף שחתם על עצומה נגד ישראל, קרא לעוקביו להפגין מחוץ לביתו של כסיף. אלא שאתמול (רביעי), הגיעו שוטרים לבניין מגוריו של כוכב הרשת ודרשו ממנו לרדת למטה ולהתלוות לתחנת המשטרה, שם נחקר תחת אזהרה בגין ניסיון הסתה לאלימות בקריאותיו נגד כסיף. 

עדיין בט'רדס? גיא איתן (צילום: אור גפן)
עדיין בט'רדס? גיא איתן (צילום: אור גפן)

רגע אחרי ששוחרר לביתו, שיתף איתן את עוקביו בתקרית הקשה: ״המטרה שלי זה לעשות טוב, אבל אני לא יכול להזיק לעצמי, מאשימים אותי בהסתות ושלא נדע, פחות אני, מי שרוצה להפגין שילך להפגין, תשחררו אותי מההפגנה הזאת , אני לא הצל ולא נטלי דדון. בסך הכל רציתי להעביר את המסר עם קצת סתלבט, ושיהיה כיף לכולם, אבל זה לא אני משטרות ואלימות, וזה לא אני להסתבך בדברים האלה, אני מתנצל, מי שרוצה שילך להפגין ביום חמישי, אני תשחררו אותי״ .

גיא איתן על החקירה במשטרה (צילום :מערכת TMI)

הסערה הזו מגיעה רגע לאחר שהכוכב קטף הישג מרשים במיוחד, כשלוהק לנבחרת הסושיאל של רשת האופנה ״רנואר״. איתן נכנס למגרש של הגדולים כשבעונה האחרונה כיכבו כפרזנטורים של המותג יעל שלביה, עומר נודלמן, רן דנקר, טל מורד ואחרים. גיא איתן מסר ל-TMI על הצטרפותו לרנואר: ״שמח נרגש וגאה להיות חלק ממשפחת רנואר. זה לא מובן מאליו עבורי ואני מאד מעריך ושמח על כך״.  

גיא איתן (צילום: רפי דלויה)
גיא איתן (צילום: רפי דלויה)