מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, הדוגמנית מור ממן משתפת ברשתות החברתיות את תהליך החזרה בתשובה שהיא עוברת, ואף חטפה ביקורת על חלק מהתכנים שלה. כעת, מתגלה כי ממן בתחילתו של קשר רציני שהגיע משידוך חרדי. החתן המיועד הוא שלום רהב משולם, חוזר בתשובה בן 41. משולם הוא בעל מכון לאיגרוף בשם ״ללא כפפות״, גרוש ואב לילדים. הקשר ביניהם נראה רציני ביותר כי שלום משתף סטוריז באינסטגרם הקשורים לממן ומכנה אותה ״אישתי״. 

ממן, בת ה-28, התגרשה לפני כשנתיים מבעלה ואב ילדייה, ישראל פרנק אמסלם, ומאז כבר הספיקה להיות במערכת יחסים נוספת. הדוגמנית החלה להתחבר לדת יותר ויותר בשנים האחרונות, אך מאז תחילת המלחמה ניכר כי התחזקה יותר, ואף שיתפה בסיפור הצניעות שלה בסרטון באינסטגרם: ״הכל התחיל בחול המועד סוכות. כל חול המועד סוכות הייתי ממש עצובה, כאילו הנשמה שלי הרגישה שמשהו הולך לקרות. אני יוצאת עם חברה שלי למסעדה ואני רואה את ידיד שלי שהוא קצת שתה יותר מידי. ואני לבשתי מיני. בגלל שהוא שתה הוא תחיל לשלוח אליי ידיים בצורה קצת זולה. חזרתי לבית, ויום למחרת קמתי עם תחושה כאילו אני מלוכלכת. יצאתי בבוקר לעשות הליכה, וממש ביקשתי מהשם, תחזיר אותי בתשובה שלמה, תן לי להתלבש בצניעות. ואז ב-7 באוקטובר, יום שבת בבוקר, משמחת תורה לבוקר...״

מור ממן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
מור ממן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

עוד הסבירה בסרטון איך זה קשור למלחמה: ״ואז אני מתחילה לשמוע על ילדים שנרצחו. על משפחות שלמות. אני נכנסת לחדר הארונות שלי, שהוא בכלל לא קשור לצניעות, לא עשיתי את הצעד הזה מפחד, שמא יקרה לי משהו. ועשיתי את זה. כי הבנתי שהעם שלי זקוק עכשיו לישועות מעל הטבע. התאריך 7 באוקטובר נתן לי את הכרטיס כניסה שלי לתפילה שכל כך ביקשתי מהקדוש ברוך הוא, להיות בצניעות. הבנתי שצניעות זה מלכות. את קשורה למלכות אינסופית, וזה הרבה יותר מכובד, וזה הרבה יותר יפה״.