נראה שלאחרונה, כוכבי ריאליטי רבים החליטו לחשוף את גופם לראווה ברשתות החברתיות. אחרי מתן וייס, כוכב "חתונמי", ששיתף אתמול (רביעי) תמונת עירום מהמקלחת, מגיע תורה של יובל לוי, משתתפת העונה האחרונה של "האח הגדול", שמעלה לרשתות תמונות חושפניות במיוחד היישר מביתה. לוי, שחזרה לאחרונה לישראל אחרי שהות ממושכת בגרמניה הקרה בחודשים האחרונים, לא כתבה הסבר לחשיפה האינטימית אבל הציגה מגוון אאוטפיטים מחדר הארונות שלה, ביניהם תמונה כשהיא מוותרת על חלק עליון לחלוטין.

על התמונות שהעלתה, זכתה לוי לביקורות רבות, כשבין התגובות נכתב: "חבל שנשים שקצת התפרסמו וקצת קיבלו כוח מסכימות לעצמם לעלות תמונות בצורה הזו . לכי תלמדי כבוד של אישה מהו??? עזבי צניעות , מינימום כבוד". יוצאת הריאליטי עלתה לאחרונה לכותרות לאחר שתקפה את הקונדיטורית אור שפיץ ברשתות החברתיות על סרטון המתיחה שעשתה שפיץ לבן זוגה. אושיית הרשת כזכור, מתחה את בן זוגה עומר גלילי והדביקה שערות על בית השחי שלה. תגובתו המזועזעת של גלילי הפכה לוויראלית כשרבים צחקו על הסיטואציה, אבל לא כולם.

לוי, שמתהדרת בשערות בית שחי ולא מתביישת להציג אותם לראווה, כתבה לשפיץ: "היי אור שפיץ, אני רק רציתי להגיד לך שהוידיאו שלך ממש חיזק אותי, באמת, ההומור שם באמת, ממש ממש אחלה וידיאו. ורק רציתי לשתף שאני ממש מסכימה איתך. אני עכשיו הורדתי את שיער השחי שלי והראיתי את השחי שלי לבחור והוא נחרד - הוא נחרד שזה חלק. הוא אמר שזה מגעיל והוא היה מבועת לחלוטין, אז גידלתי שוב". לצד הסרטון, כתבה בעקיצה: "כי אין כמו לעצב את הגוף שלי בהתאם לתגובה של הגברים בחיי".

יובל לוי , אור שפיץ (צילום: אור גפן,רן יחזקאל)
יובל לוי , אור שפיץ (צילום: אור גפן,רן יחזקאל)