הדוגמנית טיטי איינאו שהפכה לפעילה הסברתית בזמן המלחמה, והתראיינה לגופי התקשורת הזרה ברחבי העולם, לא אהבה לראות את האנגלית שלה על המסך, למרות שבעיני המדור היא הייתה מספיק טובה ועשתה עבודה מבורכת, גם אם האנגלית לא הייתה שפת אם עבורה. מלכת היופי במיל', הרגישה שנאלצה להתאמץ יותר מדי במקום לדבר בחופשיות ובשטף את השפה הפופולרית בעולם, ולכן החליטה כצעד ראשון להירשם ללימודי אנגלית. 

כוכבת האח הגדול ומלכת היופי במיל החלה בלימודי קורס אנגלית למתקדמים, כשבמקביל היא נמצאת בתקופה טובה של שינויים בחייה כשעברה לאחרונה להתגורר עם אב בתה ובעלה צחי פרנקל לו נישאה באביב האחרון, בבית פרטי ברמת השרון. הכוכבת כאמור, הפכה לפעילת הסברה במשרה מלאה מאז פרוץ המלחמה עד שלפני כחודשיים נחסם חשבון האינסטגרם שלה למשך ארבעה ימים לאחר שתומכים פרו פלסטינים דיווחו על הדוגמנית בהמוניהם.

איינאו הפכה לראשונה לאמא לפני כשמונה חודשים לבנה הבכור דוריאן רפאל, וחשפה כי מאז הלידה היא סובלת מפחד וחרדות כשאמרה:  "לאחרונה אני מרגישה, וגם עוד חברה שהיא אמא אמרה לי את זה, שפשוט יש לי מין פחד כזה מכל דבר. נהגתי עכשיו מתל אביב לראש עין, אז אני נלחצת מהדרך, שלא יכנסו בי. פתאום בן אדם נעצר לידי באוטו, רצה להגיד שלום, אז ישר באוטומט רציתי לנעול את האוטו. מין תחושה כזאת שמלווה אותי כבר תקופה, שאני פשוט מרגישה שהכל מפחיד אותי".