לפני כשבועיים הובהל הזמר עידן עמדי למיון בבית החולים לאחר שנפצע קשה בקרבות ברצועת עזה. כל המדינה נשאה תפילה לשלומו של עמדי, שהיה מורדם ומונשם לאחר שסבל מרסיסים בחלקי גופו. אלא שמדי יום מצבו השתפר וכעת בשורות טובות במיוחד - עמדי צפוי להשתחרר מחר (שלישי) מבית החולים ולשוב לביתו לטובת המשך שיקום ביתי. רגע לפני שיעזוב את כותלי בית החולים תל השומר, יערוך הזמר לראשונה מאז פציעתו, מפגש עם עיתונאים וגופי התקשורת השונים וישיב לשאלותיהם. 

עידן עמדי (צילום: משה נחמוביץ' - יחצ)
עידן עמדי (צילום: משה נחמוביץ' - יחצ)

עמדי ישתחרר ויטופל באמצעות בית החולים הווירטואלי שיבא BEYOND, שהוא אחד מחמשת בתי החולים במרכז הרפואי שיבא. הוא מיועד לאשפוזי בית ושירותי רפואי מרחוק. המשמעות היא להעביר את הטיפול מבית החולים - לסביבה הביתית. המערכת שפותחה בביונד לשיקום מרחוק מאפשרת לזהות את תנועות המטופל, לנתח אותן ומסייעת בקביעת ההתערבות הטיפולית וכן לשמור על רצף טיפולי, ללא מפגש פיזי עם קלינאית.

ההודעה על פציעתו של אחד הכוכבים האהובים במדינה הותירה את כולם בהלם רב, כשהכוכב אושפז תחילה בטיפול נמרץ והיה מחוסר הכרה במשך מספר ימים. הזמר סבל מרסיסים בארובת העיניים, בלסת ובצוואר, בעקבותיהם נאלץ לעבור ניתוח. מצבו הרפואי של עמדי התייצב, ולאחר שהתעורר עבר למחלקת טראומה, שם נשאר בהשגחה כללית. על פי העדויות עמדי יצא ממיטתו, החל להתהלך ולתקשר כרגיל עד שעבר לאגף שיקום במרכז הרפואי תל השומר. כעת, אנחנו מקבלים את הבשורות המשמחות לפיהם ישתחרר הזמר סוף סוף הביתה. 

עידן עמדי (צילום: your story)
עידן עמדי (צילום: your story)

רק לפני כארבעה ימים, נודע על ביקור מרגש שקיבל הזמר, כשלבית החולים הגיעה זהבה שאול, אמו של אורון שאול שנפל בקרב בעזה לפני כעשר שנים. בין שאול ועמדי נוצר בשנים האחרונות קשר קרוב ועמדי מסייע לשאול בהעלאת המודעות ובהסברה למען השבתו של בנה לישראל.

עידן עמדי (צילום: ניר פקין)
עידן עמדי (צילום: ניר פקין)