בשבועיים האחרונים הסערה סביב סאבלימינל לא חולפת. אחרי שנעצר בתקרית אלימה בבית הספר של בנו, דווח כי הודח מתפקידו כפרזנטור של חברת הנדל״ן ״אפי קפיטל״. כעת, מתגלה כי הבא שיחליף את הראפר הוא לא אחר מהזמר רביב כנר. על פי הפרטים שנחשפו על ידי גיל משעלי, הקמפיין עם כנר כבר הופק וצולם, ועתיד לעלות למסך בימים הקרובים.

סאבלימינל (צילום: ניר פקין)
סאבלימינל (צילום: ניר פקין)

כזכור, מוקדם יותר החודש, התגלתה תקרית אלימה שבה היה מעורב זמר מפורסם בבית הספר בצפון תל אביב. לאחר מכן סאבלימינל יצא בהודעה כי הוא הזמר המפורסם. על פי טענת בית הספר, הראפר הואשם בכך שפרץ למבנה ולכיתה של בנו ופעל באלימות מילולית כנגד המורה, לאחר שהוציא את התלמידים ל״שיעור חופשי״. לאחר חשיפת המקרה, חברת הנדל״ן שאותה סאבלימינל ייצג החליטה לבטל את החוזה ולבחור בכנר במקומו.

סאבלימינל (צילום: ערן לם)
סאבלימינל (צילום: ערן לם)

כנר בתקופה הזו של המלחמה משרת במילואים בח׳אן יונס. לאחרונה אף רצה שמועה כי עזב את הארץ - אליה הגיב בסרטון קומי. בעיצומם של הקרבות, ליד חיילי היחידה איתם הוא משרת, אמר כנר למצלמה: ״חבר׳ה האמת שהשמועות באמת נכונות, ואני נמצא כרגע בחו״ל, אני נמצא בח׳אן יונס״. לצד התיעוד הוסיף את הכיתוב: ״מפיצים שמועות סתם, עם ישראל חי״. כזכור, כנר התגייס למילואים עם תחילת המבצע, אך לא העלה תיעודים ברשתות החברתיות. 

רביב כנר (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
רביב כנר (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)