הזמרת מאיה בוסקילה חושפת מה הסיבה האמיתית לכך שהיא לא פותחת הופעות. בוסקילה, שיתפה הבוקר (שלישי) את הכאב הגדול עם הדיווחים על 24 החיילים שנפלו בעזה. "המלחמה הזאת גדולה עליי, אני רגישה מדי לכל זה, איך אפשר לקבל בשורות כאלה בבוקר, איך מתמודדים עם זה? נכנסנו לרוטינה של הדבר הזה ואנחנו שוכחים שזה נפשות, ומשפחות שצריכות להתמודד עם זה עכשיו, שמישהו כבר יעצור את הסיוט הזה", אמרה הזמרת.

מאיה בוסקילה על האסון בעזה (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

בוסקילה, חנוקה מדמעות, הוסיפה את הסיבה שהיא לא פותחת הופעות: "אחר כך אנשים שואלים אותי באינסטגרם למה את לא פותחת הופעות, איך אפשר לפתוח הופעות? בוא נאמר שהייתה לי היום הופעה, איך אפשר לעלות על הבמה כש-24 חיילים נהרגו, איך? איך? ואז מתקנים אותי ואומרים 'לא נהרגו, נפלו'. איך אפשר להמשיך בשגרה כשהנפש כל יום מדממת מחדש, גדול עליי". 

מאיה בוסקילה על האסון בעזה (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

בראיון שערכה עם TMI בחודש דצמבר האחרון, סיפרה הזמרת על תחושותיה והחרדות שמציפים אותה מאז השבעה באוקטובר:  "לקחתי את המלחמה הזאת מאוד קשה. בשבועיים הראשונים הייתי דיי זומבי, מזל שבן הזוג השתלט על הבית, כי אני הייתי בוכה, במיטה ועם כדורי הרגעה. החרדות חזרו ביג טיים. אתה מסתכל בבית ומדמיין איפה תתחבא אם יקרה משהו".

מאיה בוסקילה בראיון חשוף ל-TMI (צילום: צילום מסך מתוך הסרט)
מאיה בוסקילה בראיון חשוף ל-TMI (צילום: צילום מסך מתוך הסרט)