ידועניות רבות עתידות לטוס בשבוע הבא למסע הסברה בניו יורק בחסות שרון אדם, אמו של הזמר עומר אדם וברכת שילת במסגרת מסע מנהיגות לאחדות. אתמול (שני), ירדה נבחרת המשפיעניות לעוטף, על מנת להשתתף בערב התרעננות לחיל התותחנים שהופק על ידי רדיו דרום. החבורה הגיעה לשמח חיילי תותחנים מגדוד 411 שלא ראו את ביתם כבר 100 ימים.

עינב בובליל עם שרון אדם וברכת שילת במשלחת לדרום (צילום: אור גפן)
עינב בובליל עם שרון אדם וברכת שילת במשלחת לדרום (צילום: אור גפן)

בין המשפיעניות בלטו: חן זנדר שאיבדה את אחותה בשבעה באוקטובר בפסטיבל בנובה, אולם הכריזה השבוע על הריון מרגש במיוחד, עוד בלטה גם יובל מעתוק שלא יכלה לעצור את פרץ הדמעות כשליאור נרקיס עלה לבמה להופיע ושר את ״שיר למעלות״. האירוע המרגש, קרה לפני שהתבשרנו על האסון הגדול עם היוודע מותם של 24 לוחמינו שנפלו אתמול בעזה. עוד נכחו באירוע: טהוניה, עינב בובליל, אור שפיץ, ספיר קשתי, ג׳וליה שחר ואחרות. 

יובל מעתוק פורצת בבכי בזמן הופעתו של ליאור נרקיס (צילום :אור גפן)

בחודש שעבר, התראיינה מעתוק ל-TMI ודיברה בפתיחות על התקופה שלאחר האח הגדול. בהמשך, דיברה בגלוי ובאומץ ברשתות החברתיות על הבחור שצילם אותה בעירום ללא ידיעתה כשאמרה: "הוא יודע שהייתי ב'אח הגדול', הוא ניסה ליצור איתי קשר כמה פעמים. כמובן שהוא חסום בכל פלטפורמה אפשרית, 'האח הגדול' היה פלסטר להתמודדות עם מה שעברתי, ועכשיו צריך להתמודד באמת". 

נטלי דדון עם חיילי תותחנים בדרום (צילום: אור גפן)
נטלי דדון עם חיילי תותחנים בדרום (צילום: אור גפן)

משלחת המשפיעניות לדרום  (צילום: אור גפן)
משלחת המשפיעניות לדרום (צילום: אור גפן)