היום (רביעי), התפרסם אצלנו במעריב כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מיישר קו עם השר איתמר בן גביר בעסקת השבויים, והודיע כי לא יוציא את צה"ל מהרצועה וכי לא ישוחררו אלפי מחבלים. כעת, השף מאיר אדוני שהיה בעברו איש שמאל וחזר בו מאז השבעה באוקטובר, זועם בטענה שהכותרת מציגה את ראש הממשלה כאחד שמיישר קו עם השר בן גביר, כשבעצם רוב אזרחי מדינת ישראל לא מעוניינים לצאת מעזה עד מיטוט חמאס, ולא מעוניינים לשחרר מחבלים עם דם על הידיים.

מאיר אדוני (צילום: איתמר כגן)
מאיר אדוני (צילום: איתמר כגן)

אדוני החליט לא לשתוק ובסטורי שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו, זעק שאסור לתת לעוד עסקת שליט לצאת לפועל, כשכתב: ״מה קשור מיישר קו עם בן גביר?! כמה קל ונוח להשליך את הדברים הללו על הימין הקיצוני. רוב העם חושב את זה, ולא מעז להגיד בקול רם, אבל כמה קל להשליך את זה על הצד שמהווה את הקיצון ובכך להשתיק את הרוב הדומם. מאות חיילים נתנו את נפשם בכדי להשיג ניצחון מוחלט וברור. אסור עוד אסון כמו עסקת שליט שתיזכר לדראון עולם. חייבים להגיד את האמת ובקול רם וברור״.   

מאיר אדוני על עסקת החטופים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיר אדוני על עסקת החטופים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בפוסט שהעלה לעמוד שלו כשבוע לאחר מתקפת הטרור האיומה, חשף השף כי הוא כבר לא משתייך לצד השמאלי במפה הפוליטית וכך כתב: "ב-7 באוקטובר ב-6:30 בבוקר מאיר אדוני נפטר. דקה אחרי נולד מאיר אחר. מאיר שמכה על חטא, מאיר שמתבייש שהיה חלק מההזייה של אנשי השמאל ההזויים שלא מבינים שאנחנו מוקפים במפלצות איסלאם קיצוני שאין להם עניין בשלום ונורמליות, אלא רק רצון לשרוף אותנו חיים! מתבייש ומבקש סליחה מהעם שלי שלקחתי חלק בהונאה הגדולה של השמאל".

מאיר אדוני (צילום: דן פרץ)
מאיר אדוני (צילום: דן פרץ)