פעם שלישית גלידה? כך לפחות במקרה של הזמרת המצליחה מאיה בוסקילה, שצפויה למסד את הקשר עם בחיר ליבה בפעם השלישית בחייה. חודש וחצי חלפו מאז קיבלה הזמרת בערב השנה האזרחית החדשה הצעת נישואים מבן זוגה בשנתיים האחרונות, שאולי שלוים. בוסקילה נענתה בחיוב לכריעת הברך, למרות שהצהירה לא פעם בעברה כי היא סיימה עם חתונות. זאת אחרי שנישאה והתגרשה פעמיים מעוזי אזולאי ומתן כהן, אב בנה.  

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מאיה בוסקילה, שאולי שלוים (צילום: אסף לב)
מאיה בוסקילה, שאולי שלוים (צילום: אסף לב)

אז נראה שבוסקילה לא סיימה עם מיסוד הקשר. חודש וקצת אחרי הצעת הנישואים השניים כבר סגרו על מועד לחתונה, שייערך בעוד חודשיים לקראת סוף אפריל ב-21.4. אם כבר עלו בראשכם מחשבות ותהיות למה למהר למסד את הזוגיות, אז עוד לפני שיתחילו השמועות הזמרת עושה להם סוף ומודיעה שהם לא בהריון. בוסקילה שיתפה היום (ראשון) ברשתות החברתיות את הזמנת ה"סייב דה דייט" וכתבה: ״לא, אנחנו לא בהריון, אנחנו רק אוהבים מאוד. הבטיחו לי פעם שלישית גלידה והאמת צדקו, היא כל כך טעימה. מתרגשים ברמות״. מאחלים מזל טוב.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Maya Buskila‎‏ (@‏‎maya_buskila‎‏)‎‏

רק בחודש דצמבר האחרון, התראיינה בוסקילה ל-TMI וחשפה כמה בן זוגה תומך בה בתקופה הקשה של המלחמה כשאמרה:  "לקחתי את המלחמה הזאת מאוד קשה. בשבועיים הראשונים הייתי דיי זומבי, מזל שבן הזוג השתלט על הבית, כי אני הייתי בוכה, במיטה ועם כדורי הרגעה. החרדות חזרו ביג טיים".

מאיה בוסקילה בראיון חשוף ל-TMI (צילום: צילום מסך מתוך הסרט)
מאיה בוסקילה בראיון חשוף ל-TMI (צילום: צילום מסך מתוך הסרט)