גל שמועות על גורלו של ראש החמאס יחיא סינוואר רץ ברשתות החברתיות מאז אתמול (ראשון), בעקבות דבריו של שר הביטחון יואב גלנט על לפיהם ״חמאס מחפשת מחליף לסנוואר ותחנת חמאס אינה עונה״ . חלק מהגולשים, ביניהם גם נטלי דדון הפיצו תמונה לכאורה ממעצרו של סנוואר שמסתובבת ברשת וטענו שייתכן וישראל הצליחה לשים את ידה על ראש החמאס. דדון שיתפה את התמונה המדוברת של סינוואר עצור וכתבה: ״אמיתי או סתם שמועה? סינוואר נתפס או רק דומה לו? בעיה לזהות האוזניים מכוסות״.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Nataly Dadon‎‏ (@‏‎natalydadon‎‏)‎‏

במקביל, יצאה הדוגמנית וכוכבת הרשת נגד השרים וחברי הכנסת שנמנעו מלהצביע להדחתו של ח״כ עופר כסיף לאחר שחתם על עצומה נגד ישראל התומכת בתביעה שהגישה דרום אפריקה להאג בגין רצח עם בעזה. דדון ציינה את שמות נבחרי הציבור ביניהם בני גנץ וגדי איזנקוט וכתבה: ״אלו השמות של המתלבטים שלא הצביעו להדחתו של כסיף, לא נסלח ולא נשכח למי שישאיר אותו בכנסת ישראל חשוב שנדע באיזה צד נבחרי הציבור שלנו״.     

נטלי דדון על נבחרי הציבור שנמנעים להצביע בעד הדחתו של ח''כ כסיף (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטלי דדון על נבחרי הציבור שנמנעים להצביע בעד הדחתו של ח''כ כסיף (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בשבוע שעבר, עלתה דדון לכותרות בנושא אחר, לאחר שהצליחה לאתר ולדבר עם האמא שהסעירה את הרשת כשפורסמה שיחה שלה מתכתבת עם אמא אחרת שחגגה יום הולדת לבתה ודרשה מהאמא הראשונה לא להביא את בתה, מכיוון שהיא מביאה מתנות נחותות לימי הולדת עקב מצבן הכלכלי הקשה. "יצאתי מהשיחה עם האמא הבריאה מלאת השראה. כולם רוצים לעטוף אותה ולעזור ושאלתי איך אפשר לעזור, איך אפשר לשמח אתכם ומה היא עונה לי? 'לא נטלי חכי רגע, אני לא רוצה שהילדה תחשוב ותרגיש שבגלל פרסום הפוסט שגם ממנו נלחצתי פתאום מביאים לה הכל ויש לה, לא רוצה שזה יהיה אישיו שישבש את הילדה'", סיפרה דדון.

נטלי דדון (צילום: שוקה כהן)
נטלי דדון (צילום: שוקה כהן)