אחרי יום ארוך ומרגש, רון חולדאי נבחר ברוב מוחלט להיות שוב ראש העיר של תל אביב, עם 50 אחוז מהקולות, השחקן החדש והמתחרה יובל צלנר הגיע למקום השלישי אחרי אורנה ברביבאי והצליח לגרוף נתונים נאים של 12 אחוז מהקולות. זוגתו ואם ילדיו של צלנר, שתמכה בו לאורך כל הדרך, מעיין אדם, כתבה הבוקר (רביעי) פוסט מלא בגאווה לבן זוגה, כשהיא לא שוכחת לשלוח עקיצה למתחרים שזכו, בעלה של מאיה ורטהיימר חברתה הטובה בדימוס, אסף זמיר וראש העיר הנוכחי חולדאי.

מאיה ורטהיימר, אסף זמיר (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר, אסף זמיר (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

"התבוננתי בך אתמול בהערצה שאני לא זוכרת שחוויתי בעבר. ראיתי אותך עטוף בתומכים ותהילה ונזכרתי בהתחלה, בכל הרגעים העלובים, באיך תלית שלטים לבד בלילות, בחוגי בית עם חמישה אנשים שהסכימו לבוא, בערב ההוא שניסית לשכנע אנשים ברחוב לחתום לך על טופס ההתמודדות, והם לא רצו, כי לא הכירו אותך. אני הייתי מתה מבושה, אבל לך אין גרם מהדבר הזה בגוף. ואין לך פחד. אין לך עכבות, אין לך קולות מחלישים בראש, אין לך מה שיש לרובנו - ספק משתק", החמיאה אדם לבן זוגה בפוסט ארוך ואוהב.  

בשלב הזה, הוסיפה הכוכבת עקיצה למתחרים שלה כשכתבה: "וככה הפכת לשורד האחרון, המועמד היחיד שלא פרש מול שני האנשים המפורסמים, החזקים, המגובים והעשירים במשאבים בישראל. הגעת מאנונימיות מוחלטת לנתוני תמיכה מרהיבים, דו ספרתיים, מהשטח, מהבוץ. אין לי מושג איך עשית את זה, אתה אלוף! מוכשר! מלך!!! הדבקת את כולם באמונה ובתחושת מסוגלות, כמו מנהיג אמיתי. את דבריה, סיכמה המגישה המצליחה כשכתבה: "זו רק יריית הפתיחה שלך חזרה לחיים הציבוריים ואני מתקשה להבין איך המתח האדיר, הסיכונים האישיים והמחיר הכלכלי מסבים לך כזה אושר אבל מעולם לא ראיתי אותך מאושר כמו אתמול, ואני אתמוך בחיים הדפוקים האלו שבחרת כדי לראות אותך מאושר מעתה ולתמיד. אני מאמינה בך כפי שאני מאמינה שתזרח מחר השמש.". אגב, לסיום, לא שכחה הכוכבת לעקוץ גם גם את בן זוגה צלנר, כשהיא נוזפת בו שעדיין לא קיבלה טבעת: "כנראה שאמשיך לחכות לטבעת, אבל זה בסדר, כי כל שנה שעוברת, אני מצפה לעוד קראט שתדע. ספרתי כבר שלושה".

יובל צלנר, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יובל צלנר, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)