אתם מכירים את הימים האלה שאתם מתעוררים מלאים בכוונות טובות ואנרגיה של עשייה, אבל לא משנה מה תעשו, הכל ישתבש ברצף של טעויות ושרשרת של תאונות? זה מה שקרה אתמול (שלישי), לזמרת מירי מסיקה שנמצאת בימים אלה בישראל. במהלך הנסיעה ברכבה, נתקעה מסיקה עם פנצ'ר באחד מהגלגלים. זאת הפעם הראשונה בחייה ובמרום גילה, שהיא נתקעת עם פנצ'ר וכיאה לאישה של פעם, היא נאלצה לעצור בצד ולהזמין איש מקצוע שיחליף לה לגלגל רזרבי.

מירי מסיקה מגלה את רחוב שושנה דמארי (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

עד שהגיע בעל המקצוע להושיע אותה, טיילה הזמרת ברחובות וגילתה שהיא נתקעה במקריות מוחלטת ברחוב על שמה של הזמרת המיתולוגית שושנה דמארי, בהרצליה, פינת אהוד מנור. "יש לי את הפנצ'ר הראשון בחיי, ונתקעתי ברחוב שושנה דמארי פינת אהוד מנור", צחקה מסיקה על המקריות ותהתה האם גם בעתיד יהיה רחוב על שמה - "מירי מסיקה פינת קרן פלס". כשחזרת לרכב, גילתה כי איש המקצוע כבר החליף לה את הגלגל והיא כל כך התרגשה שהיא רצה אליו כשהיא מתעדת את המאורע, אלא שהתרסקה על הגלגל שהונח על על הכביש וכל הקפה נשפך עליה כשהכל כאמור מתועד. סימן למזל טוב?

מירי מסיקה נופלת (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

מסיקה כזכור, מבלה את השנה האחרונה שלה בעיקר בלונדון לטובת עבודה ובחודש ינואר האחרון, חשפה את הקשיים איתה היא מתמודדת כתושבת זרה בחו"ל בתקופה המורכבת הזו: "עכשיו ישבתי לבדי לארוחת בוקר, פתחתי את החדשות, המלצרית לא הבינה, היא הביאה לי כוס מים, היא לא הבינה למה אני מייבבת, אני מסבירה לה שמתו המון חיילים. פתאום הבנתי שבמדינות אחרות כשמתים חיילים זה כאילו מבאס אבל אתה לא״, אמרה ותיארה את חילופי הדברים עם המלצרית: ״היא שאלה - 'רגע את הכרת מישהו באופן אישי?', עניתי לא, 'אז למה את בוכה? את לא מכירה אותם אפילו'. אי אפשר להסביר לאנשים מה זה להיות ישראלי, פשוט כאב כל כך גדול, וזכות כל כך גדולה״.

מירי מסיקה (צילום: רפי דלויה,לנס הפקות)
מירי מסיקה (צילום: רפי דלויה,לנס הפקות)