אתמול (שבת), עלה הזמר המצליח ושופט ״הכוכב הבא״ איתי לוי למופע שלישי ומפוצץ עד אפס מקום בהיכל מנורה מבטחים ואירח על הבמה את הזמר לירן דנינו. אולם כל זה הפך למינורי, כי הסיפור הגדול היה בכלל אורח מיוחד ומפתיע, שמשך את כל הפוקוס מעשרות אלפי המעריצים שהגיעו להיכל. מדובר באורח מפתיע במיוחד מכיוון שעד לא מזמן מדובר היה באויב בולט שעבר סכסוך מתוקשר מאוד עם לוי.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Itay Levi‎‏ (@‏‎itaylevi7‎‏)‎‏

אחרי שנים של סכסוך תקשורתי ומשפטי, לאחר שלוי כזכור היה בן טיפוחיו את סוכנתו, הפתיע הזמר אייל גולן כשהגיע לצפות בהופעה של לוי בהיכל. גולן הגיע עם חבריו וצפה בהופעה בבוקס שנשמר במיוחד עבורו. כידוע, מדובר בצעד פומבי ראשון של השניים לסולחה מתוקשרת, אחרי שבחודש שעבר פרסמנו כי שני הזמרים הגדולים החליטו ברוח המלחמה ליישר את ההדורים, לשים משקעים מאחור ולהתפייס. גולן אף פרגן ללוי לפני חודש ושר ברשתות החברתיות שיר חדש שלו. אם זה לא מספיק כדי להדגיש שהשניים אכן השאירו הכל בעבר, גולן גם שיתף בסטורי שלו את ההופעה של לוי למאות אלפי עוקביו.     

אייל גולן בהופעה של איתי לוי (צילום :פרטי)

אייל גולן בהופעה של איתי לוי  (צילום: פרטי)
אייל גולן בהופעה של איתי לוי (צילום: פרטי)

כזכור, לוי היה חתום אצל ״ליאם הפקות״, שנמצאת בבעלותו של גולן והחליט לעזוב לפני כשלוש שנים, על מנת לצאת לדרך חדשה ועצמאית. הדבר הוביל למשבר עסקי ביניהם. הפרידה של לוי מחברתו של גולן, הייתה קשורה גם לסכסוך של גולן עם שותפו העסקי בני פרץ שעזב גם כן את ״ליאם הפקות", אבל נראה שהעבר מאחוריהם ואנחנו לא לוחצים או משהו, אבל נשמח מאוד לדואט סולחה בהקדם.

אייל גולן מתעד את ההופעה של איתי לוי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן מתעד את ההופעה של איתי לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)