זוכת "האח הגדול" טהוניה רובל הסעירה את הרשת אתמול (שני) לאחר שחשפה כי לא מקבלת פרויקטים מכיוון שהיא לא מוכרנית ברשתות החברתיות. בין היתר אמרה: ״כל פעם מחדש מגיעה הצעת עבודה, שמעוניינים בי כי מחפשים דוגמנית גבוהה כהה עור יפה, נראית טוב ואני עונה על כל הפרמטרים, כמעט על כולם, אבל מה עוצר את זה? אני לא מוכרנית, ולכן אני נפסלת על הסף. לא הבנתי למה אני נפסלת על זה שאני לא מוכרנית".

טהוניה רובל שוברת שתיקה: "אני לא מקבלת עבודות כי אני לא משפיענית רשת" (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

רובל עוררה סערה ברשת כשבין היתר ענתה לה נופר מור, שאמרה לה: "מוכרנית זו לא קללה. למכור באינסטגרם זו לא קללה. זה בלוף וזה מרמור". פיינליסטית "האח הגדול" סתיו קצין, דווקא תמכה ברובל ואמרה שגם היא לא מקבלת עבודות, על אף שהיא מפורסמת. כעת רובל מגיבה לתגובות הסוערות ברשת. 

"ישבתי לדפדף באינסטגרם, לראות את התגובות שלכן, אני רואה שזה כבר עף בכל פלטפורמה אפשרית. גם ראיתי את התגובות של נופר מור וסתיו קצין, ויש לי הרבה מה לומר על זה. אני עוד מעכלת כי התכוונתי לאיקס והפכתן לוואי. יש כאלו שהבינו למה התכוונתי ויש כאלו שבכלל לא הבינו. אבל מה שתפס לי את האוזן זה ה'מרמרה'. אני פחות שם, אני במקום שלם", אמרה רובל לעוקבות שלה. "תקשיבו זה יצא מפרופורציה, אני דיברתי על החברות, ולא דיברתי על המכר, כל אלו שמוכרות, אבל הן לקחו את זה למקום אישי. כנראה שנגעתי ביבלת, אבל לא התכוונתי אליהן. על ראש הגנב בוער הכובע". 

טהוניה רובל משיבה אש לתגובות המשפיעניות נגדה: "נגעתי ביבלת" (צילום :צילום מסך אינסטגרם)