אחרי ההכרזה על הריון ועל חתונה, הזוג שי לי עופרי ושניר בורגיל חושף הצצה ראשונית לחתונה המתקרבת. בסרטון שפרסם הזוג ברשתות החברתיות, השניים נראים רוקדים ושמחים בבגדי חתן וכלה על רקע נוף עוצר נשימה. כוכבי ״האח הגדול״ שהכירו בעונה האחרונה בתכנית, יצאו מהבית ולא הרבה אחר כך עברו לגור ביחד. לא רק את מערכת היחסים השניים לקחו איתו אחרי התכנית, אלא גם את הריב עם האחות והגיסה לעתיד, ספיר בורגיל.

הזוג שעתיד להתחתן בחודש הקרוב, התארח בפודקאסט של מיקי לוין מבית TMI. השניים נשאלו האם ספיר תהיה מוזמנת לחתונה. לאחר ששניר השיב כי ״שמן ומים לא יכולים להתערבב. אני מים והיא השמן ואנחנו לא נועדנו להיות בקשר אינטנסיבי כי הוא מזיק לנו. אני אישית מעדיף את זה ככה. טוב לי ואני מאושר ומקווה שהיא מאושרת וטוב לה״. האחות ספיר שמעה את הדברים והתייחסה אליהם: ״ראיתי את הראיון האחרון שהיה לו. זה הבחירות שלו וההחלטות שלו. אני עשיתי ואעשה הכל כדי להיות בקשר עם אחי. אם אגיע לחתונה או לא? אחי ביקש שלא אגיע לחתונה״. 

שניר בורגיל, שי עופרי, אברהם אלקום, ספיר בורגיל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שניר בורגיל, שי עופרי, אברהם אלקום, ספיר בורגיל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה ספיר: ״בדיוק כמו שאני רוצה שהוא יהיה בחתונה שלי, ככה אני מאמינה שהוא רוצה שאני אהיה בחתונה שלו״. עופרי הגיבה לדברים של ספיר ואמרה: ״השלדתי מאוד לכבד את שניר ואת המשפחה שלו ותתפלאו גם אותה. לא דיברתי עלייה עשירית מהרעל שהיא שפכה עלינו כזוג ועל שניר באופן אישי. יש אנשים מסוימים שחיים מלנסות לעורר רחמים״. 

''חסמה אותי''. שי לי עופרי נגד ספיר בורגיל (צילום: זוהר שטרית,רן יחזקאל)
''חסמה אותי''. שי לי עופרי נגד ספיר בורגיל (צילום: זוהר שטרית,רן יחזקאל)