הדוגמנית לי לוי, שהתפרסמה כזכור בעיקר בפרשת ההקלטות של האקס יאיר נתניהו, מתגוררת כיום בדנמרק ונחתה בישראל לביקור מולדת, אחרי זמן רב שהייתה בחו"ל. כעת לוי חושפת שהיא בתחילתה של זוגיות חדשה, שנה וחצי אחרי שביטלה את אירוסיה לאיש העסקים היהודי איתן נישולס. כמו כן, היא גם מדברת על הגעגועים לישראל והאנטישמיות שהיא חווה בעולם.

לי לוי (צילום: אור גפן)
לי לוי (צילום: אור גפן)

פגשנו את לוי על סט צילומי קמפיין מותג הטיפוח לשיער Bollyjon וכך היא שיתפה: "אני אוהבת את ההרגשה של להיות ׳על הקו׳ בין ישראל לדנמרק, אבל ישראל תמיד תהיה הבית מספר אחד שלי כי אני מרגישה את האנשים בארץ. אני מרגישה שאני חלק מהעם וזו המדינה שלי״. עוד המשיכה וסיפרה על המצב הנוכחי: ״השביעי באוקטובר השפיע על כולנו מאוד ואני חשתי עצוב ודיכאון עמוק. עד כמה שאני מאושרת לחזור לפה עכשיו, זה לא אותו הדבר. וזה לעולם לא יהיה אותו דבר, אבל אני גם רואה, שאנחנו, כיהודים הפכנו אפילו ליותר חזקים ומאוחדים מאי פעם, וזה טיפה של אור בתוך כל החושך הזה".

לי לוי (צילום :אור גפן)

לוי מתארת גילויי אנטישמיות חריגים בימים אלה באירופה, והיא מצאה את עצמה מתמודדת עם התקפות רבות ברשתות החברתיות שאפילו גרמו לה לסגור את הפרופיל שלה לזרים: ״אחרי ה-7 באוקטובר התחלתי לפחד מאוד. התחלתי להיות פרנואידית, מדמיינת דברים. זה גם בגלל שאני מקבלת הרבה איומים כי אנשים חושבים שאני מפיצה שקרים, אבל אני רק אומרת את האמת של ישראל ומה שעובר עלינו. מה שקורה כאן זה עצוב מאוד ואנחנו חייבים להחזיר את החטופים הביתה מהר״.

לי לוי (צילום: אור גפן)
לי לוי (צילום: אור גפן)

״אני יהודיה גאה מאוד, ואני חושבת שהכוח שיש לנו עכשיו כאנשים הוא שיש לנו אחד את השני. בישראל אני לא פוחדת כמו שאני פוחדת בחו״ל״. חייה האישיים של לוי קיבלו תפנית מרגשת בשנה האחרונה וגם עליהם היא סיפרה לנו: "אני יוצאת עם מישהו עכשיו וזה די טרי ואני באמת מאוהבת ומאושרת. אני גם בטוחה ב-100% שזה הגבר שאהיה איתו לנצח. ילדים ונישואים״.

לי לוי (צילום: אור גפן)
לי לוי (צילום: אור גפן)