העיתונאיות מעיין אדם וחן זנדר איבדו בשבעה באוקטובר, כל אחת בנפרד, את אחיותיהן בטבח הנוראי שקרה במסיבה ברעים. במליאת חצי שנה ליום הנוראי, שיתפו אתמול (ראשון) זנדר ואדם, את התחושות המורכבות מאז איבדו את היקר להן מכל. בסדרת סטוריז שהעלתה לרשתות החברתיות, כתבה אדם על אחותה מפל ז"ל: "אצלנו כל תאריך הוא יום שבו היא איננה, וכל יום הוא יום זיכרונות, למרות שאני עושה הכל כדי לשכוח. בורחת לילדה ולעבודה מהכאב שרודף אחרי ומאיים לבלוע אותי בשלמותי. היום נתתי לו לנצח, מחר תורי".

מעיין אדם על אחותה מפל ז''ל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם על אחותה מפל ז''ל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה המגישה, על היוזמה המרגשת שעשתה המשפחה למפל ז"ל במקום בו איבדה את חייה: "לפני חצי שנה מפל נסה על חייה והגיעה לפה, הסתתרה מתחת למשאית, אחוזת אימה, ראתה את המוות סביבה, התחננה לעזרה שלא באה, דיממה שעות והתפללה לנס עד שנשמה בפעם האחרונה. חצי שנה שאנחנו מיוסרים שלא היינו שם איתה, וכואבים את זה כל יום. אז הצבנו היום ספסל לכל מי שאוהב את מפל ורוצה להיות איתה שם, היא תשמח, תמיד אהבה שהיו באים חברים לשבת אצלה".

מעיין אדם על היוזמה המרגשת לאחותה מפל ז''ל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם על היוזמה המרגשת לאחותה מפל ז''ל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

חן זנדר, שאיבדה במסיבה את אחותה נועה ז"ל, כתבה גם היא ברשתות החברתיות: "חצי שנה בלעדיך אחותיקי. חצי שנה שהגעגוע אליך כואב לי בעצמות. שכל שיר מזכיר לי אותך, שכל פרפר הפך לסימן ממך ואני עדיין מחכה שתופיעי לי בחלומות. חצי שנה שאני שולחת הודעות ולפעמים גם מתקשרת אבל את לא עונה. חצי שנה מאז שהאור בבית שלנו כבה. שאין מי שתשמח ותצחיק את אמא ואבא. חצי שנה שגל, יובל ואני מחפשים את הדרך הנכונה להתמודד והולכים לפעמים לאיבוד. חצי שנה שאנחנו פוגשים את החברות שלך ולא מבינים איך את לא איתן".

עוד הוסיפה כתבת חדשות 13: "חצי שנה שאני מדמיינת שתפתחי את הדלת עם האנרגיות המטריפות שלך ותעירי אותנו מהסיוט הזה. חצי שנה שאני מבקרת אותך ברעים ובמיגונית ובחדר שלך אבל לקבר שלך לא מסוגלת לעלות. חצי שנה שאני מתקשה לעכל שלא תהיי איתי בחדר הלידה, שלא תכירי את האחיינית הראשונה שלך ולא ננגב אחת לשניה את הדמעות מהתרגשות. חצי שנה שאני מנסה להפסיק לשאול ״למה אותך״ אבל לא מצליחה. חצי שנה זה יותר מדי זמן נועה, יותר מדי זמן בלי החיבוק שלך והצחוק שלך והשיחות איתך, יותר מדי לבבות שבורים וחיים שהתרסקו מאז שאת לא פה".