רגע לפני ערב חג הפסח, היום (ראשון), נערכה החזרה הראשונה של נציגת ישראל לאירוויזיון , עדן גולן, על הנאמבר המלא של השיר המדובר ״הוריקן". נוכחים שהיו במקום שיתפו את TMI בבלעדיות כי החזרה הייתה מוצלחת וקולחת. גם התלבושות שגולן וצוות הרקדנים צפויים להופיע איתן נחלו הצלחה. החזרות של זוכת "הכוכבת הבא לאירוויזיון" ושל הצוות המקיף אותה, ימשיכו גם במהלך השבועות הקרובים עד לנסיעה הצפויה לשבדיה בסמוך לחצי הגמר השני שיערך ב-09 במאי.

עדן גולן (צילום: REUTERS/Carlos Garcia Rawlins)
עדן גולן (צילום: REUTERS/Carlos Garcia Rawlins)

גולן נקלעה לעין הסערה באירופה מאז נודע על השתתפותה באירוויזיון כשמדינות רבות קוראות להחרים את הנציגה הישראלית שלנו, דבר שהוביל אפילו לאיומי רצח שקיבלה הכוכבת ברשתות החברתיות שלה. בנוסף, נודע כי המשלחת הישראלית תתוגבר בצוות אבטחה גדול פי שלוש מבדרך כלל ואפילו איגוד השידור האירופאי יצא בהודעה חריגה וגינה את האלימות המופנית כלפי גולן וכלפי ישראל ברחבי הרשת: "אומנם אנחנו תומכים בחופש הביטוי ובזכותם של אנשים להביע את דעותיהם בחברה דמוקרטית, אבל אנחנו מתנגדים בתוקף לכל צורה של בריונות ברשת, דברי שטנה או הטרדה שמופנית כלפי האמנים שלנו או כל מי שקשור לתחרות. זה לא מקובל ולא הוגן".

עדן גולן בשמלה של אלון ליבנה (צילום: אינסטגרם)
עדן גולן בשמלה של אלון ליבנה (צילום: אינסטגרם)

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎EDEN GOLAN‎‏ (@‏‎golaneden‎‏)‎‏

על ההשתתפות הקרבה בתחרות כתבה עדן בחשבון האינסטגרם שלה: "עוברות בי המון תחושות, התרגשות, ציפיה, חשש, ורצון ענק להביא את הביצוע הכי טוב שאפשר. השיר הזה מייצג את המדינה שלנו, את כל האנשים שלנו. אלו שבבית ואלו שעדיין לא ואנחנו מחכים להם. יש לנו תפקיד חשוב להראות לעולם שאנחנו כאן ולא הולכים לשום מקום".