- קבלו את הקאמבק של השנה, אם לא יותר: חברת הכנסת ויו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, פנינה תמנו שטה, שפועלת רבות להחזרת החטופים ולשיפור תנאי משפחות משרתי המילואים, ובעלה לשעבר, ציון, שמשרת במילואים מאז 7 באוקטובר, שוב ביחד. השניים, שהתגרשו לפני כשנתיים אחרי 15 שנות נישואים, מצאו את עצמם לאחרונה זה בזרועות זה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

תמנו שטה, ושבו בנים?
“הכי חשוב שב"ה ובעזרתנו כל החטופות והחטופים, החיילים והחיילות שלנו ישובו בשלום".

פנינה תמנו שאטה (צילום: ניר פקין)
פנינה תמנו שאטה (צילום: ניר פקין)

- הפתעה גדולה ציפתה לשחקני ההצגה “מיקי מציל" בפרמיירה שנערכה בסוף השבוע בתיאטרון הקאמרי שעבר. ההצגה מספרת על שני אנשי שב"כ שחוזרים אחורה בזמן כדי להציל את יצחק רבין. בהצגה מרבים השניים לשבח את גבורתו של גיבור ישראל, תת־אלוף במיל' אביגדור קהלני במלחמת יום הכיפורים. והנה בסיום ההצגה פגשו השניים מיקי (אוריה יבלונובסקי) וגולי (דולב אוחנה) את קהלני עצמו ואשתו דליה.

אביגדור קהלני ודולב אוחנה  (צילום: אור גפן)
אביגדור קהלני ודולב אוחנה (צילום: אור גפן)

- נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו, הקדיש את מפגש ראשי הרשויות בישראל עם ארגונו ליצחק מויאל, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, שאיבד את אחיו, גיבור ישראל, רב נגד אורי מויאל ז"ל, בפיגוע בבית קמה. אורי מויאל הצליח בנשימותיו האחרונות לנטרל את המחבל ולהציל את חייהם של רבים.

האחים אורי ז''ל (משמאל) ויצחק מויאל (צילום: פרטי)
האחים אורי ז''ל (משמאל) ויצחק מויאל (צילום: פרטי)

- בעת ביקור בישראל וטיול בצפון, השחקן האמריקאי הידוע מייקל רפפורט בחר להתארח במסעדת "יסמין" בעספיא. הכוכב הפרו־ישראלי האהוב התקבל בלבביות לארוחת מלכים, בין היתר התענג על המאכלים הדרוזיים המקומיים ועל האווירה הפסטורלית המאפיינת את המקום. אף הצטלם והמליץ באינסטגרם: ״אני נהנה מטיול מדהים בישראל, עם זאת שובר לב, אבל האנשים פה מאוד מיוחדים וחזקים, ואני שמח להיות כאן ב'יסמין' בעספיא וליהנות מזמן איכות". 

מייקל רפפורט ואסמעיל ללאוי (צילום: אתי גל)
מייקל רפפורט ואסמעיל ללאוי (צילום: אתי גל)