אחד מעשרות האלפים שגדשו בשבוע שעבר את פארק הירקון בהופעות של הזמר עומר אדם, הרחיק לכת וקעקע את פניו של אדם על זרועו. הוא העלה את התמונה לרשתות החברתיות וכתב: “למה אין אוויר בריאות. כי עשיתי קעקוע של עומר אדם". רק שהזמר לא ממש התרגש מהמחווה וכתב לו: “תמחק את החרא הזה ואל תיגע בשום כלי כתיבה יותר בחיים שלך". אממה, התגובה של אדם שרצה ברשתות החברתיות היא שקרית ולמרבה ההפתעה גם סרטון הקעקוע עצמו.

@yali_190 אשמח שתתייגו אותו @Omer Adam #עומראדם #פוריו #קעקוע #קעקועים #הציירמהטיקטוק #foryou #fyp #יהלימוסקוביץ ♬ צליל מקורי -

את הסרטון העלה צייר בן 15, יהלי מושקוביץ', לרשת החברתית טיקטוק. בסרטון הוא מצייר את דמותו של עומר אדם על הזרוע שלו וגורם לצופים לחשוב שמדובר בקעקוע. הסרטון צבר אלפי צפיות כשהמונים חשבו שמדובר בקעקוע אמתי. לאחר מכן יוזר אנונימי בטוויטר בשם @ben_ragish צילם מסך מתוך הסרטון וערך לתוכה תגובה מעליבה של הזמר אדם, שכולם חשבו כי היא אמתית. הסערה ברשת לא נחה והצייר בן ה-15 נאלץ להתוודות כי לא מדובר בקעקוע אמתי וגם לא בתגובה אמתית. 

תגובה פיקטיבית של עומר אדם שנערכה על ידי ben_ragish (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
תגובה פיקטיבית של עומר אדם שנערכה על ידי ben_ragish (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)


> מאמן נבחרת הכדורגל של ישראל האולימפית בכדורגל, גיא לוזון, נראה לאחרונה באוניברסיטת רייכמן.

לוזון, שוקל הסבה מספורט לאקדמיה?
“אני מעביר שם הרצאה בנושא הצבת מטרות דמיוניות ככלי להצלחה".

שאול צירלין (“כפית סוכר") החל להתנדב בער"ן ופנה לליאורה בבקשה: “אני מנסה לעזור בקידום שיר וקליפ שהפיקה העמותה כשהכל נעשה בהתנדבות. אם את מכירה יח"צ שיהיה מוכן לקחת את הקידום פרו בונו או במחיר סמלי, הפני אליי. להתראות וד"ש מהגליל".

> בשנת 1971 הוחרם המחזמר האנטי־מלחמתי, “קפוץ", מאת איזי אברהמי ורבקה רז, בהפקתו של בני אמדורסקי ז"ל. השירים במחזמר הולחנו על ידי דני סנדרסון ואייב אורצ'ובר, שגם השתתפו בו. המחזמר גרר ביקורת ציבורית שהתייחסה בעיקר לקטעי העירום שהיו בו. במקומות שונים שבהם התקיימה ההצגה נערכו אף הפגנות של חוגים דתיים, שגרמו למיעוט צופים, ובמקרים מסוימים לביטול המופע. עניינו של המחזמר עלה גם לדיון בכנסת על ידי המפלגות החרדיות. בסופו של דבר ירד המופע מהבמות, בעיקר בגלל הלחץ הציבורי.

למרות זאת, המשיכה רבקה רז ליצור, ולאחרונה הוציאה רומן חדש בשם “אני חבקוק". שלושה חתני פרס ישראל נכחו ביום שישי האחרון בהשקת הספר: פרופ' ניצה בן דב (זוכה בתחום חקר הספרות), פרופ' רות ברמן (בלשנות) ויעקב יער (אדריכלות). הדוברים באירוע היו המשורר, השחקן והמתרגם פרופ' גד קינר־קיסינגר, מבקר הספרות רני יגיל, ד"ר קרן דותן ועוד. דן כנר הקריא קטעים קצרים מתחנות חייה של הסופרת ומהספר. שלושת הנגנים הפתיעו את רז בסולו לכינור, מאת חתן פרס ישראל למוזיקה, פרופ' בן־ציון אורגד ז"ל, שהיה בן זוגה של רבקה.

רבקה, גם היום היו פוסלים לך לדעתך, את “קפוץ"? יש מצב שהקדמת את זמנך?
״היום, עם הקואליציה של הדתיים, היו יותר אגרסיביים ואולי יותר אלימים״.