הדרמה בין כוכבות הריאליטי ואושיות הרשת מסרבת לדעוך. השבוע (שלישי) עומר קינן התלוננה על מוצרים שמשווקת אדל בספלוב. קינן רכשה קרם שבספלוב פרסמה בסטורי שלה ונגרם לפרצופה נזק רב משימוש אותו קרם לכאורה.

עומר קינן על הקרם שרכשה דרך הקוד של אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר קינן על הקרם שרכשה דרך הקוד של אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

תחילה, בספלוב שמרה על שתיקה רועמת, אך לאחר מכן פרסמה בסטורי שלה שיתוף ציטוט בו כתוב: ״האדם נמדד ביכולת שלו להיות בשקט, גם כשיש לו הרבה מה להגיד״. על זה קינן עצמה שיתפה לסטורי וכתבה: ״אמרה אחת שלא יודעת לסתום את הפה שלה ותמיד יש לה מה להגיד. מעניין״.

עומר קינן על אדל בספלוב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
עומר קינן על אדל בספלוב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

נראה שהריב בין השתיים מסרב לדעוך, כשעוד כוכבות מגיבות לנושא. טהוניה רובל ודורין אטיאס נכנסו למערכה. רובל, שלפני חודשיים יצאה במתקפה על אושיות הרשת וכינתה אותן ״מוכרניות שמוכרות קרמים ושקר כלשהו״, שאלה בקול איפה נעלמו כל האושיות שידעו לתקוף אותה בזמנו: ״איפה אתן כל הקולגות של אדל בספלוב למה אתם לא קמים להגנתה? מה קרה שאתן לא יוצאות להגנת אדל הקולגה שלכם? כשפותחים עליה עכשיו, עליי יותר קל? כשצריך לקום ולהגן, מה קרה בנות איפה אתן? זה הפרצוף שלכן״.

גם אטיאס שידועה בביקורת שלה נגד כוכבות הרשת שמוכרות קרמים ברשתות החברתיות ניצלה את ההזדמנות ופרסמה פוסט של קרם בשם ״קרם חור תחת״ וכתבה: ״פראייריות לא מתות, הן רק מתחלפות״, על זה היא הוסיפה בעקיצה: ״עלול לגרום לכוויות״. 

View this post on Instagram

A post shared by Dorin Attias (@attiasdorin)