שעות ספורות אחרי צאת יום השואה, קיבלה זוכת "האח הגדול", טהוניה רובל זר ורדים יפהפה בגוונים של ורוד ולבן אליו צורף מכתב אהבה רומנטי, ובו מילים מרגשות מגבר מסתורי שלא חשף את זהותו במכתב. כך נכתב: "בחיים יש נשים שאתה רוצה ויש נשים שטובות לך לחיים, נדיר שיש מישהי שאתה גם רוצה וגם טובה לך. למדתי להעריך טוב ולא רק יופי, לא שאת לא מהפנטת אבל רואים שיש לך עוד הרבה חוץ מיופי מושלם. משהו בך מאוד מסקרן אותי. אם הצלחתי לעלות לך חיוך להמשך היום, עשיתי את שלי".  

זר הפרחים שקיבלה טהוניה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
זר הפרחים שקיבלה טהוניה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רובל כאמור, לא יודעת מי הבחור ששלח לה את הזר, אז אם למישהו פה בקהל יש רעיונות, זה הזמן להציף כדי שהגבר הזר אולי יצליח לכבוש את ליבה. כמו כן, שיתפה רובל את עוקביה כי רבים פונים אליה ברחוב ושואלים אותה האם היא טהוניה רובל - "זו את? באמת זו את? עד כמה אני שונה מעצמי במציאות?", שאלה רובל את עוקביה.

טהוניה רובל (צילום: אור דנון)
טהוניה רובל (צילום: אור דנון)

אלא שהתגובות לא איחרו להגיע, ורובל שיתפה את התגובות של העוקבות האתיופיות שהרוויחו בגלל שהן דומות לה: "זה לא שאת שונה, פשוט כל כך הרבה אתיופיות דומות לך אז שרואים את המקורי זה קצת מוזר, אני אחת מהן", כתבה אחת ואחרות הוסיפו: "שוטר אחד ויתר לי על דו"ח כי אני דומה לך, ופקחית איימה לתת לי דוח כי אני דומה לך" ו-"הם פשוט לא יודעים להבדיל בין כל האתיופים/יות".

טהוניה על התגובות שהיא מקבלת  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טהוניה על התגובות שהיא מקבלת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)