רגע לפני המעבר מהיום העצוב בשנה, ליום שאמור להיות הכי שמח, למרות שהשנה הוא רחוק שנות אור מלהיות אחד כזה, עומר אדם במילים חשופות ולא אופייניות לכוכב ששומר בדרך כלל את דעותיו ותחושותיו הרחק מאור הזרקורים. בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות כתב הזמר: "אנחנו המדינה היחידה בעולם שרק שלשום התאחדנו כולנו לצפות באירוויזיון, בעדן גולן שייצגה אותנו בכבוד והתרגשנו כשקיבלנו קולות עצומים מהקהל. יום אחרי אנחנו בוכים, כולם ביחד על האחים והאחיות הקדושים שנרצחו ונפלו לנו. והיום בערב אמורים לחגוג את יום העצמאות של מדינת ישראל, עצמאות שב 7 באוקטובר פגעו בה, רמסו אותה, שברו כל שיא!".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Omer Adam‎‏ (@‏‎omeradam‎‏)‎‏

אדם המשיך את דבריו כשכתב: "והכי עצוב שאחרי כל זה אנחנו העם היחידי בעולם שצריך להתנצל, להסביר ולתת תשובות לעולם ולכל מי שהתאחד נגדנו. התרגלנו לשמוח לדקה, לבכות שניה אחרי ואז שוב לאסוף את עצמנו. ועד שכבר אספנו - מתחילה צפירה ובמקום להתרכז בהמוני הנרצחים והנופלים, אנחנו בחששות שחלילה פתאום תהיה אזעקה ונצטרך להימלט למקום מוגן".

עומר אדם (צילום: ערן לוי)
עומר אדם (צילום: ערן לוי)

לסיכום, ניסה הזמר לדבר מילים של תקווה ואחדות: "מדינת ישראל - קטונתי מלבקר, להבין או לכתוב בכלל משהו ממקומי הפשוט, אבל לדעתי העצמאות שלנו השנה היא שננסה לאסוף את השברים, שנתחבק והכי חשוב שנהיה באחדות ! כי זה הדבר היחיד שנשאר לנו ! ״אנחנו ״ ! אוהב אתכם, תהיו גאים וחזקים. אין לנו מקום אחר. עם ישראל חי! מאחל בשורות טובות בע״ה".

עומר אדם (צילום: סיימון אלמלם)
עומר אדם (צילום: סיימון אלמלם)