איך הכל התחיל ולמה זה נגמר?  TMI סוקרת את מערכת היחסים המפתיעה בין הראפר סטטיק לשחקנית רונה לי שמעון שהגיעה לקצה אמש (ראשון) אחרי שנשמעו דיווחים חוזרים על משבר ביחסים. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ריבאונד?
קפסולת זמן: בדיוק לפני שנה, חמישה חודשים לאחר שסטטיק ואשתו לשעבר שרית פולק התגרשו, רחשים הגיעו בנוגע לקשר לא קונבנציונלי במיוחד שהתחיל להירקם בין המאמי הלאומי, לכוכבת ״פאודה״ רונה לי שמעון. השניים נצפו צמודים שוב ושוב, והרחשים בדבר רומן חדש החלו להופיע.

סטטיק ורונה לי שמעון (צילום: איציק בירן)
סטטיק ורונה לי שמעון (צילום: איציק בירן)

פרפרים וחתונה
חודש בלבד לאחר הדיווחים, סטטיק סיפר כבל עם ועדה כי הוא מרגיש ״פרפרים בבטן״, מה שלא השאיר את רונה לי אדישה, שציינה כי גם אצלה קיימת התרגשות. אך למרות גילויי האהבה הראשוניים, השניים השתדלו לחמוק מעדשת המצלמה ואף הגיעו לאירועים בנפרד. אך השניים החליטו להשיק את הזוגיות הלוהטת בחתונה של הפזמונאי רון ביטון ואשתו חן שמיל, קצת סימבולי היינו אומרים, לא? 

רמת גן?
אחרי שעדיין התקשינו לעכל את סיפור האהבה הלא שגרתי בין השניים, נודענו לשמוע כי בני הזוג החליטו לעבור לגור יחד. ערן סויסה פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונות בהם נראים בני הזוג לצד מתווך ברחובות רמת גן. 

״רונה אותך אוהב״
ברגעים אלה ממש כבר השניים לא מסתירים, וברגע זה מגיע הביצוע הבלתי נשכח של סטטיק שהתארח ב-״רוקדים עם כוכבים״, ואיך לא – הקדיש את השיר "רונה" לרונה לי זוגתו על שולחן השופטים. מיד לאחר מכן השניים יצאו באופן סופי מארון הזוגיות והתחילו להפגין אהבה לעיני המצלמות. 

סטטיק (צילום: שאולי לנדנר)
סטטיק (צילום: שאולי לנדנר)

״אם את רוצה ילדים – דברי איתי״
לפני כחודש, השיק הראפר אלבום חדש ובאחד משיריו, ״אש ומים״, כתב: "אני כל כך מאוהב לך בצורה שאיתך סיבוב שני כבר לא נראה כזה נורא. אז אם את רוצה ילדים - דברי איתי״. אך אותה הצהרה מרגשת לא עברה חלק בלשון המעטה אצל שרית פולק, גרושתו של סטטיק. 

״לא גבר״
פולק העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה ובו רשמה: "תמיד תזכרי, לא משנה כמה אישה טובה את, את אף פעם לא תהיי מספיק טובה עבור בחור שעדיין לא מוכן להפוך לגבר". אם העקיצה הזו לא הספיקה, פולק כתבה גם בתיאור הפוסט: "תרשמי לעצמך״.

שרית פולק (צילום: אמיר מאירי)
שרית פולק (צילום: אמיר מאירי)

משבר ביחסים
מקורבים לשניים סיפרו בחודש שעבר כי הם נמצאים במשבר זוגי שהגיע לשיאו בזמן שהאיום האיראני התנוסס על גבי שידורי החדשות והלחיץ מדינה שלמה. באותו ערב רונה לי בילתה בבית אמה ואף העלתה סטורי בו היא כתבה: ״ישנתי אצל אמא כי אין לי ממ״ד. מקווה שעבר על כולם לילה...שקט״. 

הסוף מפתיע ממש כמו ההתחלה
על אף שהתכוננו לציין שנה של זוגיות מפתיעה ומתקדמת, מקורב לשניים סיפר אתמול (ראשון) כי השניים החליטו להיפרד. ומה תגיד על זה האקסית?

סטטיק, רונה לי שמעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק, רונה לי שמעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)