כל המדינה מתעסקת בימים האחרונים סביב התחקיר המטלטל של רביב דרוקר ב״המקור״ על השרה מירי רגב ומה שנראה כמו שוחד והפרת אמונים במסגרת תפקידה כשרת התחבורה. גם אייל ברקוביץ' שכבר שנים לא חוסך את דעתו וחוסר חיבתו לרגב נתן את משנתו על התחקיר והשווה אותה למשפחת פשע.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אייל ברקוביץ' (צילום: נועה רחמים)
אייל ברקוביץ' (צילום: נועה רחמים)

בתוכנית הרדיו שלו ב-102 fm, השווה ברקוביץ' את מירי רגב למשפחת פשע כשאמר: ״כפרה עליה, וואלה איזו מירי רגב זאת, מי אמר משפחת פשע? מי אמר עבריינים? התחקיר הזה לא הזכיר קצת משפחת פשע? זה לתפוס את הראש, פושעים מנהלים אותנו, מה זה הדבר הזה, זה לא רק גניבה, זה פלילי״. ברקוביץ אגב, הוא לא היחיד שהחליט להפר שתיקה בנושא לאחר שהתחקיר יצא לאוויר העולם. גם הראפר איזי החליט לדבר בנושא.

"אם הוא (התחקיר) נכון לכאורה ואם האמת היא שיצאה לאור בתחקיר הזה, וואלה אני מתבייש בך", אמר איזי והמשיך את דבריו: "בעולם מתוקן, היהלומים שלך צריכים להיות החטופים, המשפחות של החטופים והמשפחות השכולות, לא הפעילים שמביאים לך קולות. מי שמכיר אותי יודע שאני מתפלל שתהיה אחדות בעם ומה שאני בא להגיד לא בא במטרה לפלג או להתסיס אבל בא לי גם שיהיו פה מנהיגים ראויים שיפעלו לטובת העם, לטובת האנשים שחיים פה. יש לי המון מה להפסיד בסרטון הזה - עוקבים, הופעות בעיריות, פרנסה. על הז*ן שלי. אני רוצה להקים בית במדינה הזאת, אני רוצה שהמנהיגים פה יהיו ראויים לנו".