רגע אחרי עליית הפרק הראשון בכיכובה בעונה החדשה של ״רוקדים עם כוכבים״ בקשת 12, תפסנו לשיחה את השחקנית והכוכבת דניאל גל שהולכת לשרוף את הרחבה. בראיון מיוחד למערכת TMI, סיפרה גל על הקושי בלקחת רכבת לילה מהמרכז לביתה שנמצא בגליל המערבי, על ההיעדרות מהבית ומהתינוק שילדה לאחרונה בעקבות החזרות לתכנית, ועל הרגשות המעורבים לרקוד בצל המלחמה. 

על הרקדן שלצידה היא מספרת: ״יש לי יש רקדן חדש ונפלא, אדיר בלומנפלד, שהוא מנהריה וגר רבע שעה ממני. אנחנו עושים חזרות שם ולא במרכז – אנחנו הזוג הפריפריאלי. אנחנו לא עם כולם כל הזמן – ואני שרופה עליו״.

דניאל גל מתראיינת לקראת רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום :מערכת TMI)

אדיר קשוח באימונים? קרה לך שהוא הוציא אותך מהכלים? 
״מה שמוציא אותי מהכלים זה הפורמט והריקודים הסלונים. זה מה שבאמת קשה לי איתו. אדיר זה הבן אדם הכי מכיל, תומך ומבין – והוא גבר בן 24 כן? יש לו אינטליגנציה רגשית של אישה בת 60. אני מאוהבת״. 

שלא נספר לבן זוגך...
״בעלי מכיר אותו הוא בא לחזרות לפעמים״. 

אני מניחה שהאימונים מאוד אינטנסיביים וזה כנראה דורש ממך המון וגם מהזמן שלך עם התינוק?
״אתה תמיד מוותר על משהו,. גם בצד המשפחתי וגם בצד של העבודה שלי. ונראה לי שצריך לעשות אותם בחן ובאהבה ולא לאכול את הלב על כל דבר. כמה שפחות להרגיש אשמה. רוב הזמן אני מצליחה, אבל גם עכשיו כשאת שואלת אותי – אני מנסה להזכיר לעצמי שוב, פשוט לא להרגיש אשמה. זה שאמא עובדת, וזה בסדר גם שהעבודה תחכה לי רגע כי אני עם הבן שלי. אני יכולה להגיד לך שלקחת רכבת לילה לגליל אחרי שיש לי צילומים והצגה, זה מתיש מאוד. אבל האמת לא יצא לי ׳לשבור את הכלים' אף פעם. אני נהנית מהעבודה שלי - אז על מה יש לי להתלונן, על עייפות? עייפה, בסדר״.

התוכנית מתקיימת בצל המציאות הקשה, איפה זה פוגש אותך?
״אני יכולה להגיד לך שבלבוא לפה מלכתחילה, אני לא יודעת מה נכון לעשות – אבל אני יודעת מה בחרתי. אני האישה שהלכה לעשות "רוקדים עם כוכבים" בשנה הזו, האם זה נכון? האם אפשר להגיד דברים נגד זה? האמת שאפשר ואני גם מקבלת אותם. אבל אני יכולה להגיד לך שבתוך הלב שלי הדבר לא מוכחש בשום צורה״.

דניאל גל והרקדן אדיר בלומנפלד  (צילום: רותם לבל)
דניאל גל והרקדן אדיר בלומנפלד (צילום: רותם לבל)