כוכבי הוליווד חיים ברמה אחרת, שאנחנו לא כל כך מכירים מקרוב. הכנו לכם רשימה של כל הדרישות הכי הזויות של סלבס ברחבי העולם כשהם יוצאים לסיבוב הופעות או סתם מתארחים בבית מלון. 

ביונסה
אל תביאו מוצרי קוקה קולה כשאתם בסביבה של ביונסה, מכיוון שהיא בחוזה עם פפסי ושתייה של כל דבר אחר עלול לשבור את זה. בנוסף הכוכבת גם מבקשת תמיד בהופעות שלה שיהיו המון עוף - שוקי עוף, חזה וכנפיים, כמובן שיהיו מטובלים בכבדות. אם אתם מרגישים שקר לכם או חם לכם זה לא משנה, כי לביונסה חשוב שהמזגן תמיד יהיה על 25 מעלות. 

ביונסה בשמלה של ראלף לורן לפקטורי 54  (צילום: באדיבות Parkwood Entertainment)
ביונסה בשמלה של ראלף לורן לפקטורי 54 (צילום: באדיבות Parkwood Entertainment)

אדל
אדל
היא מעשנת ידועה. בכל הופעה שתגיע אליה, לאדל זה יהיה מאוד חשוב לקבל חבילת סיגריות של מרלבורו לייט עם מצית. כמו כן, הזמרת גם זקוקה תמיד לשני בקבוקים של יין ולרוב תדרוש את היין האדום האיכותי ביותר באזור ובקבוק אחד של היין הלבן סוביניון בלאן האיכותי ביותר באזור. שימו לב שהכוכבת מתעקשת שלא יהיה שם שרדונה. 

ג'סטין ביבר
כשג'סטין ביבר התחיל את הקריירה שלו לראשונה ב-2010 הדרישות שלו היו פשוטות: הרבה חטיפים. כעת, כמה שנים מאוחר יותר, הדרישות של ביבר דורשות לפחות 10 מכוניות סדאן יוקרתיות, שולחן עיסוי ומטוס פרטי במצב המתנה לכל רצון שלו. עם הזמן לומדים להתפנק. 

ג'סטין ביבר  (צילום: רויטרס)
ג'סטין ביבר (צילום: רויטרס)

כריסטינה אגילרה 
כריסטינה אגילרה ממש שונאת פקקים. אז כדי לעקוף כל אחד בדרכה למקום שהיא צריכה להגיע אליו, היא מבקשת ליווי משטרתי. הזמרת הוסיפה כי "בשום פנים ואופן אסור לרכבים להיתקל בעיכובים עקב פקקים".

סלינה גומז
אחרי הפרידה מג'סטין ביבר ב-2014, הזמרת אסרה על אמירת השם ג'סטין בקרבת העבודה שלה. זאת אומרת שכל מי שנמצא בצוות העבודה שלה ושמו ג'סטין, קיבל כינוי אחר באותה תקופת אבל ולא נקרא יותר ג'סטין. אבל חוץ מהבקשה ההזויה הזאת, גומז היא אדם פשוט שזקוק בכל הופעה לפאי עוף וחמוצים. 

סלינה גומז (צילום: REUTERS/Mario Anzuoni)
סלינה גומז (צילום: REUTERS/Mario Anzuoni)

ריהאנה
במהלך סיבוב ההופעות העולמי שלה בשנת 2010, ריהאנה דרשה בכל מלון ומלון שטיח פרווה גדול, רצוי עם הדפס של בעלי חיים, על מנת שתוכל ללכת יחפה בבית המלון. כמו כן הזמרת גם התעסקה בווילונות, כי היה לה חשוב שבחדרים יהיו וילונות כחולים או שחורים שיוכלו לכסות את מה שצריך.

ג'סטין טימברלייק
הזמר מאוד מודע לבריאות שלו. הדרישה של טימברלייק היא שמישהו יחטא כל שעתיים את ידיות הדלת של כל מקום שהוא מגיע אליו, בין אם זה מאחורי הקלעים של ההופעות או המלון שבו הוא נמצא. נוסף על כך, יש לו צורך במעלית פרטית לעצמו וקומה שלמה במלון לעצמו בלבד.

ג'סטין טימברלייק (צילום: רויטרס)
ג'סטין טימברלייק (צילום: רויטרס)

ג'ניפר לופז
הזמרת אוהבת לבן. הכל חייב להיות לבן לגמרי עבור לופז. בכל הופעה ובכל התארחות - כל החפצים, מהווילונות ועד הנרות, חייבים להיות בגוון הקרמי הלבן.

מאריה קארי
עבור סיבוב ההופעות שלה קארי ביקשה בקבוק שמפניה מיוחד, עם קשיות מכופפות ללגימה. אה, והיא גם הייתה זקוקה לאדם שמטרתו היחידה הייתה לזרוק את המסטיק שלה.

מריה קארי בגלובוס הזהב (צילום: רויטרס)
מריה קארי בגלובוס הזהב (צילום: רויטרס)

ליידי גאגא
גאגא יצאה כבר עם כמה בקשות די יוצאות דופן, אחת מהן הייתה בובת ראווה עם "שיער ורוד נפוח" לסיבוב ההופעות שלה "Monster Ball". הזמרת גם הייתה זקוקה לערימות של קשיות ארוכות במיוחד והרבה תה - כפי שכל מעריץ אמיתי יודע, היא אובססיבית לזה.

בריטני ספירס
במהלך הופעתה באצטדיון O2 בלונדון, ספירס ביקשה לתלות תמונה ממוסגרת של הנסיכה דיאנה בחדר ההלבשה שלה. לפי הדיווחים בריטני מעריצה את המלוכה ודיאנה הייתה במובנים רבים ההשראה שלה. הזמרת גם מאוד רצתה כמה צ'יזבורגרים של מקדונלדס, אנחנו יכולים להזדהות איתה.

בריטני ספירס  (צילום: רויטרס)
בריטני ספירס (צילום: רויטרס)

לינדזי לוהן
לפני שהייתה אמורה להופיע בתוכנית אירוח רוסית, שלחה לוהן רשימה של דרישות, שאחת מהן כללה מפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. היא גם ביקשה לקבל ויזה לשנה, מטוס פרטי ו-650,000 דולר עבור הופעתה בתוכנית.

לינדזי לוהן (צילום: רויטרס)
לינדזי לוהן (צילום: רויטרס)

ג'ורג' קלוני
במהלך יצירת הסרט כוח משיכה (2013) קלוני ביקש להתקין ג'קוזי, בקתת חוף בהתאמה אישית ומגרש כדורסל ליד הקרוואן שלו. סך הכל צנוע.

ג'ורג' קלוני (צילום: רויטרס)
ג'ורג' קלוני (צילום: רויטרס)

מדונה
הבקשה הגדולה ביותר שלה, ואנחנו מתכוונים לגדולה במספר, הייתה פמליה של 200 איש. הזמרת גם נחושה בדעתה שהחדר שלה מאחורי הקלעים יהיה דומה אחד לאחד לבית האישי שלה, עם רהיטי בד בנינוח פרחים.

מדונה (צילום:  REUTERS/Neil Hall/File Photo)
מדונה (צילום: REUTERS/Neil Hall/File Photo)

אמינם
לראפר יכול להיות פחות אכפת מהריהוט הוא חדר ההלבשה שלו. הדרישות שלו הן רק סביב אוכל. מאחר ואמינם הוא ילד בנשמה, הוא מבקש 6 ארוחות צהריים - 3 ארוחות של תרנגולי הודו ו-3 ארוחות לא כשרות במיוחד שכוללות בשר חזיר. לאמינם יש גם אהבה לדיאטה קולה, כי הוא היה צריך 24 פחיות ו-24 בקבוקי פלסטיק ממנה כמעט בכל הופעה.

שר
שר והמנהלים שלה לא לובשים כרטיסי מעבר מאחורי הקלעים. סוף הסיפור. אנשים צריכים להכיר ולזהות את הפנים של אנשי הצוות, כי הם לא ילבשו את התגים שמבדילים אותם. הזמרת גם כמובן תיקח חדר נפרד אחד גם לכל הפאות שלה.

פול מקרטני
מקרטני ביקש שכל הפריטים יהיו נטולי חיות, כולל מזון, חומרים והדפסים (ללא שטיח פרווה קטיפה עבורו בניגוד לריהאנה). על פי ההצהרה של מנהל הצוות שלו: "לא יהיה מותר להגיש בשר, או תוצרי לוואי של בשר בחדרי ההלבשה, במשרד הייצור, או באזורים בתוך 'אזור מאחורי הקלעים'." אם הוא לא אוכל בשר, אף אחד לא יכול. 

פול מקרטני מקבל תואר אבירות, 1997 (צילום: רויטרס)
פול מקרטני מקבל תואר אבירות, 1997 (צילום: רויטרס)