דור שמעון, פיינליסט העונה האחרונה של "הכוכב הבא", לא ניצח את העונה אבל הגיע למקום הרביעי בגמר הגדול בו ניצחה עדן גולן שייצגה אותנו בתחרות הבינלאומית. שמעון שהיה אהוב הקהל, השיק השבוע סינגל חדש בשם "כפרת עוונות" לאחר שחתם בחברת התקליטים הליקון ארומה מיוזיק, אבל זה לא הדבר היחיד המרגש בחייו. 

דור שמעון (צילום: תומר בן יוסף)
דור שמעון (צילום: תומר בן יוסף)

כזכור, במהלך צילומי "הכוכב הבא", שיתף שמעון כי אשתו גל עברה הפלה דקות ספורות אחרי שערך את האודישן הראשון לריאליטי המוזיקלי כשהייתה בחודש הרביעי להריונה. אלא שכעת אנחנו שמחים לבשר, שבכל הזמן הזה שדור שמעון חיכה שהמסך יעלה "בכוכב הבא" הוא הצליח לשמור מהצופים סוד כמוס.

דור שמעון, אשתו והילדות (צילום: צילום פרטי)
דור שמעון, אשתו והילדות (צילום: צילום פרטי)

לא, הסוד לא קשור לגיל שלו, כמו המקרה הזכור לנו של עומר אדם ב"כוכב הבא". אלא למשהו מרגש הרבה יותר - דור וגל טיפחו בשקט הריון שלישי שלא נראה בעדשות המצלמה בתוכנית, כי הם עדיין היו בחודשי הריון ראשונים.

בימים אלו נמצאת אשתו כבר בחודש השמיני להריונה ובעוד חודש הם צפויים לבקר בפעם השלישית בחייהם בחדר לידה. הצלחנו גם לגלות מה מין העובר. זה הזמן לשלוח כמתנה בגדי תינוקות בצבע כחול או אפור - כי שמעון ואישתו מצפים להביא לעולם בן ראשון אחרי שתי בנות, ליאור ועופרי. שיהיה במזל.