נכון שלאה ינאי מור היא השופטת הכי נוצצת ב"רוקדים עם כוכבים"? אז מתברר שבן הזוג שלה, דן מור, גדל לתוך הסלבריטאיות בהיותו הבן של הדוגמנית האלמותית, "הרגליים של המדינה", פינצ׳י מור.

פינצ'י מור (צילום: אמיר מאירי)
פינצ'י מור (צילום: אמיר מאירי)

> הפתעה בתעשייה: אחרי שנים של ידידות שהתחילה בימי הקמת להקת תיסלם והמון דיבורים ותכנונים, האיש והברז, יאיר ניצני, והזמר דני בסן, משיקים מופע משותף. מתברר שבסן תמיד חלם להצחיק וניצני חלם להיות זמר מקצועי ועכשיו הם מגשימים חלומות זה לזה. אז בין ההופעות המשותפות שלהם בתיסלם והופעות הסולו של כל אחד מהם, הם משתפים פעולה במופע קומי־מוזיקלי יחיד ומיוחד, עם שירים וסיפורים מצחיקים ומרגשים על מאחורי הקלעים של העשייה המשותפת פלוס תובנות משעשעות על החיים.

יאיר ניצני, דני בסן (צילום: עידו איז'ק)
יאיר ניצני, דני בסן (צילום: עידו איז'ק)

> השף עומר מילר ובת זוגו, שירנקה, עזבו את הוד השרון לטובת מושב בצפון הארץ.

> איש הימין, ברל'ה קרומבי, פתח גיוס המונים כדי להתמודד מול תביעת לשון הרע בסך 200 אלף שקל שהגישו נגדו תנועת אחים לנשק. התביעה הוגשה בשל מספר פוסטים ברשת החברתית X, שבהם כתב קרומבי נגד פעילות הארגון אשר לטענתו פגעה בכשירותו של צה"ל ועודדה סרבנות. בין התורמים: שמוליק סילמן, בעלה של השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, שתרם למטרה הקדושה לא פחות מ־150 שקל.

ברל'ה, שמוליק סילמן יצא החוצה?
״שמוליק הוא אח וחבר. הוא לא רק 'הבעל של', שזו אגב שוביניסטיות מגעילה בהפוך על הפוך. עשינו בעבר כמה דברים ביחד סביב מיזמי חסד שהוא גייס אותי אליהם ונשארנו חברים. מה רע? אגב, אחלה בן אדם שמוליק, וגם עידית תותחית־על״.

ומי עוד בתורמים?
״אבא שלי, ד״ר זאב קרומבי. האמת שלא עברתי על הרשימה. אבל הכל בשקיפות באתר. חוץ מחברה אחת עורכת דין בשירות המדינה שאמרה לי שתרמה בעילום שם כי פחדה שתפוטר״.

ברל'ה קרומבי (צילום: דוד ווייל)
ברל'ה קרומבי (צילום: דוד ווייל)