נהנה מהחשיפה? ביצת הבידור המקומית סערה אתמול (שלישי) סביב תמונות וסרטונים מין אינטימיים של כדורסלן מוכר, שהופצו ברשת ובסלולרי. רמזים עבים פוזרו במדורי הבידור, בנוגע לזהות של הספורטאי שמופיעה בסרטונים - אך היום, גילי מוסינזון כבר מאשר ל-TMI כי אין לו בעיה שידעו כי הוא האדם המוכר שמצולם בהם בעירום מלא, במהלך קיום יחסי מין מרובי משתתפים. שערורייה!
 
בחודש מאי האחרון, נחשף כדורסלן העבר וכוכב הריאליטי כביסקסואל שנמשך מינית לגברים ונשים, כשכתב סטטוס רשת מפורט. מאוחר יותר הכיר את בת הזוג שלו  דניאל הולצמן וגילה שהשניים מנהלים מערכת יחסים 'פוליאמורית' מרובת משתתפים. אחד המשתתפים בקשר המיוחד של גילי, היה ככל הנראה הדוגמן האנדרוגיני ויוצא הריאליטי סתיו סטרשקו, שתועד מתנשק עם מוסינזון לפני כמה שבועות.

אחד מהם מופיע בסרטונים חושפניים. גילי מוסינזון וסתיו סטרשקו (צילום: יח"צ)
אחד מהם מופיע בסרטונים חושפניים. גילי מוסינזון וסתיו סטרשקו (צילום: יח"צ)

אתמול כאמור, דלפו לרשת סרטונים ותמונות של הכדורסלן, מצלם את עצמו במהלך אורגיה עם עוד גבר ושתי נשים - אך לא פורסם כי הוא האדם המפורסם שמופיע בהם עד כה. בשונה מפרשת התמונות החושפניות של ענת הראל, אז אישיות הכושר טענה כי נגנבו ממחשבה הפרטי, מוסינזון הסביר אמש ל-TMI כי הסלולרי שלו לא נגנב.

אחת התמונות של מוסינזון שהגיעו אתמול לרשת (צילום מסך)
אחת התמונות של מוסינזון שהגיעו אתמול לרשת (צילום מסך)


הלילה (רביעי), פרסם סרטון משעשע בפרופיל הפייסבוק שלו, לצד הכיתוב "מפרסם את הווידאו שרץ בוואטסאפ לפני שיגיע לידיים עוינות". מיותר לציין כי זה אינו אחד מהסרטונים המדוברים. עם זאת בשיחה עם TMI היום, מוסינזון סירב להרחיב בנוגע לנסיבות שהביאו לכך שהסרטונים הסופר אינטימיים הגיעו לציבור הרחב, אלא רק הסכים לחשוף כי הוא מי שמופיע בתיעוד הרטוב והוסיף שהוא לא נבוך, רק כי "מין בטוח זה הבידור הכי מגניב שיש". אוקיי.

זה כבר רך יותר, מתוך אינסטגרם. גילי מוסינזון חושפני
זה כבר רך יותר, מתוך אינסטגרם. גילי מוסינזון חושפני


עדכון (15:00):

רגע אחרי שנחשפתם כאן ששחקן הכדורסל שמככב בסרטוני הסקס הוא גילי מוסינזון, הוא החליט להגיב הבוקר לסטטוס שפרסמה הלילה בפייסבוק רתם איזק, האקסית שלו, איתה יצא לפני כשנה.

איזק, ככל הנראה נחרדה לצפות בסרטון בו מככב מוסינזון, מה שהביא אותה להעלות פוסט זועם בעמוד האישי שלה. "הלוואי שנחייה בחברה שבה הרעש סביב סרטון סקס ש'דלף' לא יהיה סביב האקט עצמו והעובדה שאשכרה רואים איברים (וואו! בולבול! מהפכני!) אלא סביב העובדה שיש שם בחורות צעירות שנכנסו לסיטואציה כי הוא מפורסם וזה מגניב", כתבה, "ועכשיו הן צריכות לראות את עצמן על ארבע בזמן שהצלם גוזר עליהן קופון. המעט שאפשר לעשות זה לא להפיץ סרטונים שהיו גורמים לנו למות מבפנים אם המצולמת היתה הבת/האחות/החברה שלנו".

מוסינזון, בטח לא נשאר חייב והגיב לסטטוס בחריפות, תוך שהוא חושף הודעה אישית ששלחה לו כשנפרדו: "ראית את הסרטון? את יודעת במי מדובר? האם הסרטון נשלח אלייך? כי מי ששלח לך עבר עברה. במידה ואת יודעת במי מדובר, או שסיפרו לך, או שראית את הסרטון כי הוא נשלח אלייך, אז זה קצת מוזר אחרי שיצאנו ביחד וסיפרתי לך שאני ביסקסואל וששכבתי עם גבר איימת עלי כך בווואטסאפ:

'רציתי לכתוב לך שבחיים לא חרכו לי את הנשמה כפי שאתה חרכת. מאוד אמיץ מצדך לעשות את זה. או אמיץ מאוד או מנותק או פשוט קהה חושים. יום אחד, גילי, אתה תפגוש בבחורה שלא תחמול, ותדאג להגיד בקול את שאחרים לוחשים בחדרי חדרים. שמור על עצמך ושמור על נפשן של נשים שאותן אתה מיטיב לכבוש'. 

ועוד אחרי זה היתה לך את החוצפה לבקש לראיין אותי לפנאי פלוס כי יצאתי מהארון, חצי שנה אחרי שאיימת עלי", כתב מוסינזון. "עכשיו הפוסט החמוד הזה שניתן להבין כאילו את לא יודעת במי מדובר. ואם בא לך לגופו של עניין כי הפוסט שלך ממש ענייני (קריצה בעין), סתם החלטת שהנשים מנוצלות ונגררות. הייתי מספר לך מה היה באמת אבל אני לא כבר לא סומך עלייך. מן הסתם. גזום הגזמת רותם".