איזה קטע, הזמר המסוקסג'סטין טימברלייק לא רק משמח מעריצים, אלא גם מועמדים לנשיאות ארצות הברית: טימברלייק ואשתו ג'סיקה בייל - אירחו אתמול (שלישי) בביתם שבלוס אנג'לס אירוע התרמה להילארי קלינטון (רעייתו של ביל, או כפי שהעולם מכיר אותה כיום מועמדת המפלגה הדמוקרטית לנשיאות) ומכרו כרטיסים למאורע בלא פחות מ-33,400 אלף דולר לאדם. תהיו בטוחים שהיא יצאה משם מעושרת!

אורחת הכבוד בביתם של השניים, הייתה כמובן הגברת קליטון עצמה, שלא הגיעה רק בכדי להתחכך בסלבס שהגיעו לתמוך בה - אלא התנהגה כמו כל מעריצה, כאשר הצטלמה עם טימברלייק ובייל בתא 'פוטו רצח' שהובא למקום.




הזוג המרוגש, פרסם ברשתות החברתיות את התוצאות המשעשעות וכתבו "תראו מי הגיע אלינו לארוחת צהריים", כשחשפו במי הם תומכים במירוץ הנוכחי לבית הלבן. בנוסף לשניים, בין אלה שהגיעו לתמוך בקלינטון באופן פומבי, הם ג'ניפר אניסטון, טובי מגוויר, ג'יימי פוקס, היוצרת הטלוויזיונית שונדה ריימס ואחרים.

מי שלא כיבד בנוכחותו היה ליאונרדו דיקפריו, שלפי התכנון בכלל היה הכוכב שאמור לארח את אותו האירוע. שינויים בלוח הזמנים, בין השאר בגלל תאונת הדרכים שבה היה מעורב, אילצו אותו להסיר את האחריות מהאיוונט ולהרים טלפון לחבריו הטובים - בני הזוג טימברלייק - שהתנדבו לקחת על עצמם את המשימה. חמודים.



 

A photo posted by Maya Henry (@maya_henry) on


 

A photo posted by Maya Henry (@maya_henry) on