בעוד שבוע בדיוק (אבל מי סופר) ייערך הגמר הגדול והאחרון של "האח הגדול", העונה השמינית שתחתום את השידורים של התוכנית תחת קשת, ובבימויו של יורם זק.

ההפקה תכננה אירוע גדול לקראת הגמר, כך שכל דיירי האח הגדול בכל שבע העונות השונות קיבלו טלפונים ממפיקי התוכנית שהציעו להם להגיע ביום שלישי בשבוע הבא לקחת חלק בצילומי אירוע סיום העונה של "האח הגדול" במתכונת הנוכחית. כשמדברים על יוצאי האח הגדול לדורותיהם הכוונה היא ממש לכולם. משפרה קורנפלד ועינב ויוסי בובליל, לאלירז שדה וקותי סבג, מטל גלבוע, נופר מור, ליהיא גרינר וטהוניה רובל וכל שאר הדיירים שיצאו מהבית הכי מפורסם במדינה- מהמודח הראשון עד האחרון שיצא מהבית.

גם הם יגיעו? (צילום: אילוסטרציה)
גם הם יגיעו? (צילום: אילוסטרציה)


ההפקה החליטה בצעד נועז גם להזמין את אותם הדיירים שבחרו לצאת נגד התוכנית במהלך העונות בראיונות, בפוסטים נוקבים או אף בהליכים משפטיים כמו אור סיונוב, פרידה הכט, דנה רון, סער שיינפיין ואחרים. לא במפתיע זכו בהפקה לסירוב מוחץ מהם, וגם מדיירים מאוכזבים אחרים שסירבו לשתף פעולה עם התוכנית ולקחת בה חלק כך הערב הגדול לא יהיה גדול כפי שחשבו שיהיה.

לטובת הדיירים שכן קיבלו את ההזמנה אורגנה הסעה מסודרת באוטובוס מהמרכז לאולפני נווה אילן. תאלצו לחכות לשלישי כדי לגלות מי הדיירים שכן הסכימו לקבל את ההזמנה של האח הגדול וייקחו חלק בפרק הסיום של הגמר בו ייצא המנצח הגדול של העונה והאחרון בבית הנוכחי.

יורם זק ושי מיקה יפרח (צילום: אור גפן)
יורם זק ושי מיקה יפרח (צילום: אור גפן)

כולל עונת הוי אי פי? (צילום:רונן אקרמן, יח"צ)
כולל עונת הוי אי פי? (צילום:רונן אקרמן, יח"צ)