אין ספק שזה היה חודש בכלל לא פשוט עבור אורטל עמר ובנה תו פרינס תבורי אבל נראה שממש בקרוב היא תוכל להתרפק לאחור ולנוח מהמסע המטלטל שעברה לאחרונה. בסוף השבוע האחרון האקסית של בן אל תבורינאלצה לפנות את הדירה בה התגוררה עם בנם המשותף כחלק מהסכם הפשרה אליו הגיעו בעזרת תיווך חבר, רגע אחרי שביקרו בבית המשפט. עמר, שלא מצאה עדיין דירה חדשה להיכנס אליה ארזה את כל חפציה, את הצבים שגידלו החזירה לבן אל ועברה להתגורר אצל חברה עד שתמצא סידור קבוע.

יכולה להירגע. אורטל עמר (צילום: אינסטגרם)
יכולה להירגע. אורטל עמר (צילום: אינסטגרם)

אז אחרי חיפושים רבים וארבעה ימים של שותפות עם החברה שהסכימה לקבל תינוק בן שלושה חודשים לביתה, נמצאה הדירה הנבחרת ואתמול עמר שינעה את ארגזיה למשכנה החדש, רחוק משכונת המגדלים ומהתבוריז' בן אל ואמו אביבה. אז תושבי רמת גן שקיבלו בברכה את רוסלנה רודינה לאחר הפרידה מאייל גולן צריכים להתחיל להתרגל לשכנתם החדשה, שלא ירדה ברמה ועברה לדירה באחת הקומות העליונות באחד מהבניינים הגבוהים במגדלי משה אביב סמוך לבורסה.



למי שכנראה לא חי בפלנטה בתקופה האחרונה ופספס נזכיר כי פחות מחודש אחרי לידת בנם הראשון מערכת היחסים בין השניים עלו על שרטון, כאשר בסופו של דבר תבורי עזב את הדירה המשותפת וזמן קצר לאחר מכן טס לקדם את הקריירה המוזיקלית שלו בארצות הברית יחד עם סטטיק ונתפס מתמזמז עם בחורה אחרת. מאז שחזר לארץ הדברים הלכו והסתבכו, על פי הדיווחים עמר החליפה את המנעולים בדירה, מה שגרם לו להזמין פורץ מה שגרם לה להזמין משטרה- דבר שגרר אותם לבית המשפט להסכם פשרה הנוגע למזונות והסדרי ראייה. 

פרח השכונה. בן אל תבורי ואורטל עמר (צילום: רפי דלויה)
פרח השכונה. בן אל תבורי ואורטל עמר (צילום: רפי דלויה)