אחרי השמועות על הרומן שלא היה ושיתוף הפעולה ההדוק והמקצועי יחסיהם של אקי אבני וניקול ראידמן עלו על שרטון. למי שהצליח לפספס נזכיר כי המעושרת והשחקן כיכבו לאחרונה יחדיו בכותרות בעקבות הפרויקט המוזיקלי החדש של ראידמן בו השתתף אבני ובצל הפרידה של ראידמן מאב ילדיה מיכאל צ'רנוי החלו גם לצוץ שמועות על רומן בינה לאבני שנוצר במהלך העבודה הצמודה.

אבני שנשוי באושר לניקול, אבל לניקול אחרת- ניקול מילר, ולהם שתי בנות משותפות, מיהר לעלות פוסט המכחיש את השמועות השקריות וכתב: "בין ניקול ראידמן לביני אין יחסים רומנטים" ולמרות זאת נאלץ להמשיך להפגיו מקצועיות ולקדם את הפרויקט המוזיקלי המשותף שלהם ברשתות וכשהגיע לאירוע ההשקה הנוצץ שערכה ראידמן.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק


(צילום: אלכס ליפקין)
(צילום: אלכס ליפקין)

אלא שמקורבים לראידמן מדווחים כי מאז השקת הפרויקט אבני לקח ממנה כמה צעדים אחורה ובחר להתנתק. הוא הוזמן להקרנת הסרט שלה שערכה במסעדה תל אביבית ולא הגיע, כמו כן הוזמן ליום הולדתו של ריצ'י שערכה ניקול בביתה, וגם לשם בחר שלא להגיע. הוא צינן את היחסים עם ניקול והתרחק ממנה לא יוצר קשר, לא עונה להודעות שלה.

רק לפני שבועיים לקחה ראדימן את אימו של אקי לחופשה מפנקת בניכר על אף שבנה אבני בחר להתנתק ממנה. עוד מסרו המקורבים כי ניקול מאד פגועה ממנו, לא ברור מה הסיבה שאבני תפס מראידמן מרחק יש משערים כי זה בגלל השמועות על הרומן שלא היה, ובגלל המצב המביך שזה יצר במערכת היחסים שלו עם אשתו או בגלל שהעבודה המשותפת שלהם יחד יצרה כך על פי מקורבים לא מעט עימותים בין השניים.

אקי אבני מסר בתגובה: "אין לי כוח וזמן להתייחס לשטויות, החיים קצרים והמלאכה מרובה. ניקול ואני עשינו פרוייקט מדהים ומה שאנחנו יצרנו אף אחד בעולם לא יקח את זה מאיתנו על כל המפריעים ויוצרי הרעש למיניהם, ניקול ואני עבדנו יחד כמו שהיא או אני לא עבדנו בצוות ככה לפני. נתתי לה בוסט לחלום וקריירה במלא אופנים תראי איך היא פורחת. ניקול ממשיכה להחיות את הפרוייקט שלה ואני את ההפקות שלי , רק הבוקר לפני שעתיים הרמתי לה באינסטגרם שלי הכי גבוה שאפשר מה יותר מזה? את היחסים שלי עם החברים שלי אני לא צריך להסביר לאף אחד בעולם. זה מספיק ברור?"

*תגובתה של ראידמן טרם התקבלה

מאירוע השקת הפרוייקט. ניקול, אקי ושרה נתניהו (צילום: רפי דלויה)
מאירוע השקת הפרוייקט. ניקול, אקי ושרה נתניהו (צילום: רפי דלויה)


(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)