השבוע דיווחו לכם ב-TMI כי הדיירת היפה בבית האח, מישל מיכייב, הייתה בעברה בזוגיות עם יוצא "האח הגדול" תומר רוטשילד שהודח מהבית בשל תקרית אלימה. השניים ניהלו קשר רומנטי שנקטע עם כניסתו של רוטשילד לבית האח, ואחרי שעקבה מקרוב אחר האקס על המסך, מיכייב החליטה לנסות גם את מזלה העונה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אם חשבתם שמיכייב היא היחידה שמתפארת בזוגיות עבר עם ידוען, תחשבו שוב. למערכת TMI נודע כי הדייר ליאור דואק היהלומן בן ה-28 מהרצליה, שנכנס לפני שבוע לבית "האח הגדול" כרווק נחשק, יצא בעברו עם כוכבת שהתפרסמה גם היא בריאליטי.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by האח הגדול (@bigbrotherisrael) on

דואק ניהל מערכת יחסים בעבר עם משתתפת "המירוץ למיליון" וכוכבת ה"איט גירלס" - קים וייס. וייס, כאמור, פרצה לחיינו בעונה החמישית של "המירוץ למיליון" אבל הזניקה את הקריירה שלה כשהחליפה את קים אקאפי בעונה השלישית של ה"איט גירלס". 

הייתה פעם ה"איט-גירל" של דואק. קים וייס (צילום: עופר חן)
הייתה פעם ה"איט-גירל" של דואק. קים וייס (צילום: עופר חן)


וייס ודואק ניהלו קשר רומנטי לפני מספר שנים, שכמו שהבנתם - לא שרד, וכל אחד מהם המשיך הלאה בדרכו - היא למערכות יחסים עם אחרים ולקריירה בתעשיית הבידור, ודואק לנסות את מזלו בבית "האח הגדול", שם כבר יש מישהי שמעוניינת להיכנס לנעליים בהן וייס כבר הייתה, ירדן אדרי שמה, שנכון להיום עדיין מנסה להבין למה דואק מעדיף להיות עם תקווה מאשר לבלות עם שאר הדיירים בבית, וזה כולל אותה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by האח הגדול (@bigbrotherisrael) on