מפורסמים רבים הגיבו על התפשטות נגיף הקורונה וקראו לעוקביהם להישמע להוראות משרד הבריאות. אחרים משתפים בלייבים ומנסים ליצור אתנחתא משטף החדשות הבלתי פוסק, אבל תגובה כמו של מדונה עדיין לא ראיתם. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הזמרת בת ה-61 פרסמה סרטון שלה באמבטיה מלאה בעלי כותרת, כשהיא אינה לובשת דבר מלבד כמה תכשיטים וכשברקע מוזיקה אינסטרומנטלית רגועה ונרות דולקים. הזמרת שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות ואמרה: "לנגיף לא אכפת כמה אתה עשיר, כמה אתה מפורסם, כמה מצחיק אתה או חכם אתה, איפה אתה גר, בן כמה אתה, איזה סיפורים מדהים אתה יודע לספר". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No-Discrimination- Covid-19!! #quarantine #covid_19 #staysafe #becreative #brianeno

A post shared by Madonna (@madonna) on

"זה השוויון הגדול ומה שנורא בזה, זה מה שיפה בזה. מה שנורא בזה, זה שהנגיף גרם לכולנו להיות שווים במובנים רבים ומה שנפלא בזה, שהוא שגורם לכולנו להיות שווים במובנים רבים". מדונה שלעיתים מסתכלת למצלמה ולעיתים משפילה את מבטה, הוסיפה גיחוך קל והוסיפה: "כמו שהייתי נוהגת לומר בHuman Nature- (סיבוב ההופעות שלה) בכל לילה, 'אם הספינה תטבע, נטבע כולנו איתה'". 

מדונה שפרסמה גם תמונה של עצמה עם עלי כותרת מעל פטמותיה, כתבה בפוסט: "אין אפליה - קוביד-19! #staysafe". הזמרת קיבלה גל של הודעות שליליות, אפילו מהמעריצים הנלהבים ביותר שלה. בין התגובות נכתב: "סליחה מלכה שלי, כל כך אוהב אותך, אבל אנחנו לא שווים. אנו יכולים למות מאותן מחלות, אך העניים יסבלו הכי הרבה. אל תעשי רומנטיזציה של דבר מהטרגדיה הזו".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Francisco Garden (@francisco.garden) on