דוברם לשעבר של ארגון "שוברים שתיקה" וכוכב "האח הגדול", ניר אבישי כהן, יוצא במתקפה חזיתית נגד המגיש אייל ברקוביץ'. אבישי כהן שכבר יצא לא פעם נגד הדייר אסיף אלקיים וזוגתו מעיין אדם, הפעם נכנס לעימות בזירה של הגדולים ופותח חזית עם לא אחר מהמנחה והפה הגדול אייל ברקוביץ' שכינה את חבר הכנסת איימן עודה תומך טרור.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ברקוביץ' שאירח כזכור את חבר הכנסת, יו"ר הרשימה המושתפת ומפלגת חד"ש, חטף חיצי ביקורת ברשת והצטער בפני הצופים כי נתן במה לעודה וטען כי הטעו אותו בהפקה ובתחקיר ואמרו לו שעודה אינו תומך טרור. "לצערי אכלתי את זה ונפלתי, איימן עודה הוא אכן צבוע תומך טרור וזה פעם ראשונה שאני מרגיש שנפלתי בראיון", כך כתב בפוסט. 

אייל ברקוביץ (צילום: אור גפן)
אייל ברקוביץ (צילום: אור גפן)

אלא שניר אבישי כהן בחר לתקוף את ברקוביץ' על טענותיו ויצא לטובת עודה: "אייל טעית בענק, תתבייש לך. איימן עודה, הוא איש של שלום אשר מתנגד לאלימות ולטרור. עודה הוא מנהיג אמיתי שמקדם את החיים המשותפים בין יהודים לערבים במדינת ישראל. את החושך ושנאת החינם שהפצת אנחנו נפזר בהרה אור ובאהבת אדם באשר הוא אדם".

ניר אבישי כהן יוצא נגד אייל ברקוביץ' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניר אבישי כהן יוצא נגד אייל ברקוביץ' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רגע לפני שהעלה את הפוסט נגד ברקוביץ' הספיק כהן גם לפגוש לקפה את הקולגה מבית "האח הגדול", רות אלבז, במרכז תל אביב כשהשניים לא שומרים על הנחיות משרד הבריאות של שני מטר מרחק אחד מהשנייה, ו-500 מטר מרחק לאימון ספורטי בלבד מהבית. 

ניר אבישי כהן, רות אלבז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניר אבישי כהן, רות אלבז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)