עד לפני מספר שנים, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי היו ההגדרה המילונית למושג "פאוור קאפל". השניים שכונו בתקשורת "בראנג'לינה", הכירו על הסט של הסרט "מר וגברת סמית'" ולא ציפו שעבודה משותפת על סט הצילומים תוביל לאחד מהרומנים הסוערים ביותר שידעה הוליווד אי פעם.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

למי שלא חי על כדור הארץ, TMI כאן כדי לתזכר שהשניים החלו לצאת יחד עוד בתקופה שפיט היה נשוי לג'ניפר אניסטון ובמהלך השנים התחתנו וגידלו יחד שישה ילדים, שלושה ביולוגיים ושלושה מאומצים. במשך עשור בנה הזוג אימפריה שלמה סביב המותג שלהם כשהם פועלים בעיקר למען זכויות הומניטריות. הילדים שלהם, שאומצו מקמבודיה, אתיופיה וויאטנם הפכו לסמל לזכויות אדם כשהם מבלים איתם מסביב לעולם ומציגים חזות משפחתית מאוחדת ונורמטיבית.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי ב''מר וגברת סמית''' (צילום: צילום מסך)
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי ב''מר וגברת סמית''' (צילום: צילום מסך)

האידיליה המשפחתית התפרקה בשנת 2016, כשהזוג הודיעו במפתיע על גירושים שהסלימו מהר מאוד והפכו למכוערים. פיט וג'ולי החלו להתנצח אחד בשני בתקשורת וטענו כל אחד שהאחר היה הורה לא יציב וחסר יכולת תפקוד. פיט אף סיפר באחד הראיונות כי במשך כל אותה תקופה הוא מצא מפלט באלכוהול.

ואנחנו חיכינו לקאמבק לג'ניפר אניסטון (צילום: gettyimages)
ואנחנו חיכינו לקאמבק לג'ניפר אניסטון (צילום: gettyimages)

השבוע נרשמה הפתעה כשפיט נצפה יוצא מהאחוזה של ג'ולי בלוס אנג'לס כשהוא רכוב על אופנוע וחובש קסדה. על פי מקורבים, השניים בילו יחד תחת אותה קורת גג במשך שעתיים שלמות וזו הפעם הראשונה בארבע השנים האחרונות שהם נפגשים ללא סוללת עורכי דין סביבם. הרשת כמובן החלה לסעור מתאוריות שונות על טיב השיח ביניהם, אך בשלב זה לא נראה כי צפוי קאמבק עתידי. 

גדלה מהר: כך נראית היום בתם של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט - לחצו כאן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#new #bradpitt seen leaving angelina jolie's house #angelinajolie #marriage #love

A post shared by Brad Pitt (@therealbradpittishere) on