אתמול (ראשון) פתחנו את השבוע בבשורות משמחות שהזמר שימי תבורי סופסוף פגש לראשונה את נכדו הטרי תו פרינס בן השנה וחצי. מי שהחליטה לקיים את האיחוד המרגש היא האמא אורטל עמר, מבלי שיידעה את האקס ואב בנה, בן אל תבורי. בן אל ששהה באותה עת על סט הצילומים לקליפ החדש והמשותף עם סטטיק ואנה זק, נחשף לתיעוד המפגש בין שימי לתו ברשתות החברתיות ובתקשורת - יחד עם כל ישראל. 

בחסות הבן תו פרינס: הצעד האמיץ של בן אל ושימי לטובת המשפחה - לחצו כאן.

שימי תבורי, יהודית באומן, תו פרינס (צילום: פרטי)
שימי תבורי, יהודית באומן, תו פרינס (צילום: פרטי)

נוכחים שהיו על הסט דיווחו ל-TMI כי בן אל לקח את המפגש מאוד קשה, במיוחד כשצפה בסרטון של שימי שר לתו. "הוא צעק שהוא לא מאמין שהיא (אורטל) עושה לו את זה מאחורי גבו ושהיא תשלם על זה ביוקר", כך מסר מקורב שנכח במקום. אנשי הצוות שנכחו במקום ניסו להרגיע את בן אל והצילומים לקליפ החדש התעכבו במספר דקות עד שבן אל נרגע.

מטעמו של בן אל תבורי נמסר: "לא היה ולא נברא".

בן אל תבורי מחזיר מלחמה לאורטל עמר ומשגר מכתב התראה לפני תביעה - לחצו כאן.

סטטיק, בן אל תבורי (צילום: עופר חן)
סטטיק, בן אל תבורי (צילום: עופר חן)

אחרי שחלפו 24 שעות בהם עיכל בן אל את המהלך של אורטל עמר הוא יוצא למתקפה חזיתית נגד אם בנו. הזמר מתקיף את עמר על זה שבחרה לחשוף נושאים אישיים ומשפחתיים בתקשורת , אלא שהוא בעצמו מתקיף אותה ברשתות ועושה בדיוק את אותו הדבר. בסטורי שהעלה בדקות האחרונות התייחס בן אל לתגובתה של עמר שבשבילה "משפחה זה ערך עליון", וכתב: "מי שמחפש משפחה לא מביא מצלמות ועושה הכל בשקט. הייתי מציע לך להתמקד במשפחה שלך, פחות במשפחה שלי בהצלחה", כשהוא מסיים עם אייקון של לב אדום.

אורטל עמר, בן אל תבורי (צילום: אינסטגרם)
אורטל עמר, בן אל תבורי (צילום: אינסטגרם)

שימי תבורי, שמעת שבן אל מאד כעס על המפגש שלך עם תו? 
"לבן אל היקר אין שום סיבה לכעוס זה לא נגדו, אורטל עשתה מה שכל אמא רוצה לבנה, קירבה משפחתית. מה שביניהם ביניהם, אנחנו לא חלק מהסכסוכים. אני ויהודית שמחנו וטוב שהילד יכיר את הצד האחר מדמו. לאורטל לא היו כוונות רעות או אינטרס רע".

יהודית באומן, שימי תבורי, אורטל עמר (צילום: פרטי)
יהודית באומן, שימי תבורי, אורטל עמר (צילום: פרטי)