אילנית לוי (צילום מסך אינסטגרם)

אם תשאלו את אילנית לוי את הסגר הזה היא לגמרי מיצתה! מי שעוד לא שם לב לסטוריז הבלתי פוסקים, אפשר לספר כי מלכת היופי לשעבר מאוד משועממת בשבועות האחרונים ורק מחפשת תעסוקה. אחרי שעזרה לבעלה אלירז שדה לבנות סוכה בשבוע שעבר, אתמול בערב (שבת) היו לה תוכניות אחרות לגמרי, בזמן שהוא ככל הנראה חגג את שמחת תורה.

אייל גולן חזר להופיע בסלון ולארח מדי שבוע במוצאי שבת אומנים לצידו, בדיוק כפי שנהג לעשות בסגר הראשון במרץ האחרון. אלא שהפעם הזמר המסלסל לא שידר מסלון ביתו הפרטי ברחובות, אלא מסלון מאולתר של אולפני רשת שהועבר בשידור חי בטלוויזיה וברשתות החברתיות. אמש אירח גולן בסלון את האומנים ירון אילן והזמרים עדן חסון ויואב יצחק לרגל חגיגות שמחת תורה ובין הצופים שנהנו מהופעה, בימים אלה כשעולם התרבות נדם, בלטה גרושתו ואם ילדיו אילנית לוי.

בזמן שאייל גולן בונה סוכה: לא תאמינו מי טיפל במיאל לחצו כאן

אייל גולן (צילום: דודי חסון)
אייל גולן (צילום: דודי חסון)

לוי ישבה בסלון ביתה יחד עם ילדיה אלין וליאם גולן וצפתה בגרוש שלה שר על הספה במסך, דבר שהייתה רגילה לו באופן כמעט יום יומי בביתם המשותף. ליאם תיעד את אימו ברשתות מתחת לשמיכה בסלון ביתם כשהיא שרה את אחד מלהיטיו של האקס "רכבת הרים'', ואת המילים הבאות "מי אני בכלל אם לא את, בלילה בשמיכה, בבוקר בזריחה הלב שלי רכבת". לא שאנחנו רומזים משהו, אבל שימו לב למילים שבחרה לשיר. רק נניח את זה כאן. 

אלירז שדה, ליאם גולן, אלין גולן, אילנית לוי (צילום: אור גפן, יח''צ)
אלירז שדה, ליאם גולן, אלין גולן, אילנית לוי (צילום: אור גפן, יח''צ)