אלירז שדה הוזמן להתארח בתוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', אלא שברקו כזכור היה בבידוד ומי שנכנסה לנעליו בשישי האחרון היא העיתונאית דנה ויס. שדה שכידוע תומך נלהב ושופרו של בנימין נתניהו ואף שימש מגיש שידורי "הליכוד TV" בבחירות בשנה שעברה, ידע שהוא מגיע להתארח בתוכנית של אסייג, שמבקרת מדי שבוע את ראש הממשלה ותוקפת את התנהלות הליכוד.

שדה שמגיע עם המון ניסיון בזירת הטלוויזיה, לא לקח סיכונים מיותרים וידע שיש דברים שנותרים על רצפת חדר העריכה. לכן הקליט את כל הריאיון במלואו, מתחילתו עד סופו. כעת חושף שדה את הקטעים שנפלו על רצפת חדר העריכה ומבטיח שההמשך עוד יבוא בקרוב. שדה העלה היום (ראשון) לרשתות החברתיות קטע מוקלט שלא שודר בשישי האחרון, בה הוא נשאל על ידי אסייג איזה ציון היית נותן לראש הממשלה בניהול הקורונה.

מהפך? אופירה אסייג מפרגנת לביבי נתניהו - לחצו כאן. 

אלירז שדה, דנה ויס, אופירה אסייג (צילום: צילום מסך מאקו, קשת 12)
אלירז שדה, דנה ויס, אופירה אסייג (צילום: צילום מסך מאקו, קשת 12)

שדה השיב: "את רואה היום את הגרפים באירופה ואת מבינה בעצם שישראל...", אלא שאסייג קטעה אותו ואמרה: "עזוב את אירופה, למה מה אתה שוויץ? אנחנו לא אנחנו מדינת ישראל. אני רוצה שתיתן לי ציון". בעוד שדה מנסה להשיב לה ואומר: "לא, אני מסביר לך אבל אופירה, אי אפשר שאני צודק ודובר אמת להמשיך לצעוק, אופירה את חייבת לדעת לקבל את האמת, אם את שואלת אני נותן לך אמת". אסייג המשיכה להתעלם מדבריו וחזרה על המנטרה: "תן לי ציון, תן לי ציון", והוסיפה: "אני אמרתי ציון אפס, תיתן לי אתה מספר".

אלירז שדה בוידוי אמיץ: "אני בהפסדים כלכליים" - לחצו כאן.