בזמן שצפינו בכאב לב בפציעתה של שני אלון בפרק ששודר אמש (ראשון) ב"מירוץ למיליון", הופתענו לראות על המסך את כוכב העונה האחרונה של "האח הגדול", ניר אבישי כהן. בזמן ששני נאנקה מכאבים, הגיעו אליה אנשי ההפקה ותמכו בה רפואית, ביניהם גם ניר אבישי כהן שמסתבר שלקח חלק בהפקת "המירוץ למיליון" שהצטלמה לפני כשנתיים. 

לא רק ב-TMI הופתעו לראות את אבישי כהן בפורמט הריאליטי של רשת 13, אלא גם הצל שטען כי הצדיק את טענתיו לגבי ניר אבישי כהן כשאמר שהוא שתול של ההפקה בבית "האח הגדול" וזוכה ליחס מועדף. הצל כתב לעוקביו ברשתות החברתיות: "וואי איזה פדיחות! ערוץ 13 נתפסים בשקר שלהם. זוכרים את העוכר ישראל ניר אבישי? כן, הקצין צה"ל שמניף את דגל האויב. כן, הקצין צה"ל במיל' שהיה דובר 'שוברים שתיקה' ואיימן עודה, כן זה שהעיף את הימנים מבית האח הגדול בלי הדחות, אורן חזן ואת העורך דין הביביסט אלון וולקוביצקי. כן, זה שקיבל חיבוק חם מההפקה ושערוץ 13 עבדו כל כך קשה להראות אותו כדמות רגישה ואהובה כדי שהציבור יזדהה איתו".

אבישי ניר כהן מגיש תלונה במשטרה: "אמשיך להיאבק למען חירותם של הפלסטינים החיים בשטחים הכבושים" - לחצו כאן. 

האח הגדול, ניר אבישי כהן (צילום: אריאל שלום)
האח הגדול, ניר אבישי כהן (צילום: אריאל שלום)


"כן, כן, זה שתוכנית פריים טיים עשתה לו יחסי ציבור ואפילו הכניסו אותו כמתנחל בתחילת העונה. זוכרים שצעקנו שהוא שתול של ההפקה? זוכרים שהם הכחישו? אז אתמול במירוץ למיליון, שני משי ושני נפלה חזק בצ'ילה וכל ההפקה רצו לעזור לה, ומי חבר ההפקה שנתפס בצילום? נכון, ניר אבישי, חשבתי שהוא לא איש הפקה, שהוא לא קשור לערוץ 13. אז מה הוא עושה שם בצ'ילה הרחוקה? ולמי שיגיד זה אחרי אז שידע שהמירוץ למיליון צולם לפני שנתיים, מה שאומר שנה לפני האח הגדול, שימו לב איך משקרים לנו ומשחקים לנו בראש", המשיך וכתב הצל.

ניר אבישי כהן יוצא נגד מעיין אדם: "גזענית דוחה" - לחצו כאן. 

View this post on Instagram

A post shared by Yoav Eliassi (@i_am_the_shadow) on

הצל סיכם את דבריו וקבע: "ניר אבישי הוא איש הפקה של ערוץ 13 וערוץ 13 הכניס אותו כדי להלבין ולהפוך את 'שוברים שתיקה' לדבר לגיטימי בציבור הישראלי, וככה פועלים מהנדסי המוחות לשטוף את מוחות ילדיכם! ערוץ 13 רואים לכם!". ניר אבישי כהן שלא מפחד מעימותים החליט להגיב לדבריו של הצל וכתב בסטורי: "וואו איזה סקופ מטורף, שאלתם לתגובתי? בבקשה" והוסיף את הגדרת ויקפדיה למילה "צל". 

ניר אבישי כהן מגיב לצל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניר אבישי כהן מגיב לצל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הצל (צילום: ''Rockwool cubes-inlay PNr°0091'' מאת D-Kuru - נוצר על ידי מעלה היצירה. מתפרסם לפי רישיון CC BY-SA 3.0)
הצל (צילום: ''Rockwool cubes-inlay PNr°0091'' מאת D-Kuru - נוצר על ידי מעלה היצירה. מתפרסם לפי רישיון CC BY-SA 3.0)