לפני שבוע הוציאה חברת "ליאם הפקות" הודעה לתקשורת על הפרידה של חברת ההפקה מהזמרת נסרין קדרי אחרי שמונה שנות עבודה משותפת ופוריה. אז מה באמת קרה מאחורי הקלעים של הפרידה שמסעירה את הביצה המוזיקלית ומצטרפת למצעד הפרידות האחרונות של הזמר אייל גולן משותפו ומנהלו בני פרץ ומניהולו של הזמר איתי לוי?

עוד באותו יום בו שוגרה ההודעה לתקשורת, חייגה קדרי לאייל גולן והודיעה לו בשיחה טלפונית על החלטתה לעזוב את "ליאם הפקות", שהגיעה לטענתה אחרי שהיא התייעצה עם בן זוגה, אושר בן דוד, על הקריירה המוזיקלית שלה. גולן נפגע אך לא הופתע לשמוע, למרות הדיווחים השונים, כי בחצי השנה האחרונה קדרי כבר הייתה עם רגל בחוץ יותר מפעם אחת.

"היחידה שאני מרים עליה יד": בן זוגה של נסרין קדרי בתגובה לריבים המתוקשרים - לחצו כאן. 

אושר בן דוד, נסרין קדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אושר בן דוד, נסרין קדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ביולי האחרון היא הודיעה על עזיבתה ובישרה שהיא מעוניינת לעזוב יחד עם איתי לוי, אלא שברגע האחרון התחרטה וחזרה בה מהחלטתה. "היא לא אדם יציב", מסר מקורב לקדרי, "היא יכולה יום אחד לבחור ככה ושעה לאחר מכן לשנות את דעתה. אני גם לא אתפלא אם היא תתחרט בעוד שבועיים ותבקש מאייל גולן לחזור לעבוד איתו שוב".

נסרין קדרי נפרדת מאייל גולן ו"ליאם הפקות" - לחצו כאן. 

אייל גולן, נסרין קדרי (צילום: אביב חופי)
אייל גולן, נסרין קדרי (צילום: אביב חופי)

ההחלטה של קדרי לעזוב את גולן הגיעה בעקבות הסכסוך של הזמר עם בני פרץ והתחזקה עם פרישתו של הזמר איתי לוי מ"ליאם הפקות". כך מסר מקור ל-TMI והוסיף: "רק לפני חודש וחצי היא שוב רצתה לעזוב, אבל אז נערכה פגישה בין קדרי ליועציה שהסבירו לה כי זה לא הצעד הנכון לקריירה שלה וכי הדבר יפגע לא רק בה אלא גם באייל. קדרי הסכימה עם הדברים והבטיחה לגולן שהיא איתו בכל הכח עד סוף הדרך, וביחד הם בנו תוכנית אסטרטגית לעבודה לשנה הקרובה, מצאו לה שירים חדשים, הכל היה נראה טוב עד אותה שיחת טלפון".  

נסרין קדרי (צילום: אקליפס מדיה)
נסרין קדרי (צילום: אקליפס מדיה)

"הבחורה איבדה לגמרי שליטה, לגמרי, אין עם מי לדבר. יש המון נשמות טובות שמטפטפות לה כל היום", מסרה מקורבת לקדרי והוסיפה: "מערכת היחסים ההרסנית שלה עם בן זוגה תפגע לה בקריירה שלה".  זאת לא הפעם הראשונה שקדרי מזמינה משטרה לבן זוגה או שמשטרה מעורבת ביחסים שלה עם בן זוגה. גם לפני שלוש שנים הגישה קדרי תלונה נגד בן זוג אחר איתו ניהלה קשר בן שנה. "הבעיה היא לגמרי בה", מסר מקורב לקדרי, "גם המשפחה שלה לא מצליחה להגיע אליה, חברים וקרובים שלה מנסים והיא לא עונה לאף אחד ניתקה קשר עם כולם חוץ מהבן זוג שלה". 

נסרין קדרי מסרה: "שולחת לך תגובה בהקדם" וטרם נמסרה תגובתה.

איתי לוי, נסרין קדרי (צילום: אקליפס מדיה)
איתי לוי, נסרין קדרי (צילום: אקליפס מדיה)